• Atrix

Finns det åkpåsar som passar Bugaboo Cameleon?

Vad jag vet finns det väl inga Bugaboo-åkpåsar (eller är fotsacken en åkpåse??? Den går väl bara över benen, eller?). Jag vill ha en åkpåse till min Cameleon! Hur gör ni andra som har Bugaboo? Finns det något annat märke som passar?

• Svar på tråden Finns det åkpåsar som passar Bugaboo Cameleon?
  • 82an

Fotsacken fungerar som åkpåse Den går att dra upp så att den blir hel och inte bara över benen.

Milky Joe is more than just a coconut on a stick.
  • Atrix

Aha, så när barnet är litet (nyfött) kan man bädda ner det i åkpåsen, alltså? Det är så svårt att se på hemsidans bilder! Vet du om den går att öppna på sidorna och vika ner? Och har du någon aning om vad den kostar?

• 82an
    Atrix skrev 2007-08-28 19:20:11 följande:
    Aha, så när barnet är litet (nyfött) kan man bädda ner det i åkpåsen, alltså? Det är så svårt att se på hemsidans bilder! Vet du om den går att öppna på sidorna och vika ner? Och har du någon aning om vad den kostar?
    Kommer inte ihåg vad den kostade men jag tror det var 900:- Den är lite stor för liggdelen men dte går att vikalite så att dte fungerar (använde den själv i liggdelen i vintras ) den går att öppna på sidorna. Det går en dragkedja runt så du kan ta av hela "locket" på fotsacken.
  • 82an
    Molly i camen

Bugaboo frog (såld)

Lägger in två bilder så kan du se hur det ser ut Irl. Bilderna är "klickbara". Det svarta du ser på kanterna är dragkedjan. Det som är nedvikt på bägge bilderna går att vika upp. Man kan ha "locket" i tre lägen och man justerar med hjälp av knappar som du ser på dne övre bilden. jag tycker den är jättebra.
  • Atrix

Tack!!! Är den tjock och varm?

• 82an
    Atrix skrev 2007-08-28 19:30:07 följande:
    Tack!!! Är den tjock och varm?
    Ja det tycker jag att den är
  • Atrix

Ok, ska kolla in den i butik! Super, tack för hjälpen!

• millan1977

Jag tycker inte att den fungerade bra i liggdelen... Vi använde oss av täcke och filtar istället. Den är för lång och dessutom "böjd" för att passa sittdelen, så jag tyckte det blev knöligt.

I sittdelen är den däremot kanon!! Smidig, varm och dessutom snygg
    Den kostar 995:-

• idanna

Ok så den är typ formsydd till sittdelen??

Våran son är bara 4mån, men sitter redan uppe. Man vill ju att han ska ha det varmt o skönt

• Peonia

idanna: Ja den är formsydd för sittdelen. Men det blir ju bra för dig om sonen sitter nu!

Svar på tråden Finns det åkpåsar som passar Bugaboo Cameleon?