• Polkagrisen

Knorr barnvagn???

Några bekanta till oss har en Knorr barnvagn (?) och tycker att den är super.. Dessutom kostar den 4000 i grundpris vilket är långt under ex Brio och Emmaljunga ju. Den verkar ha fått bra i råd och röns test också, men jag känner mig skeptisk. Nån som har en sådan alt hört nåt om dem?? Vill höra både bra och dåligt!
    Kram P

• Svar på tråden Knorr barnvagn???
  • Mandy

Har skrivits ganska många gånger om vagnen, sök!
    Jag har Knorr Nanny (Knorr Nizza i råd&röns test) och är jättenöjd! Köpte den för att den var snygg men visade sig vara bra oxå Hade ingen lust att betala riktigt så mycket som Brio, Emmaljunga och Teutonia kostar. Tror nog att Knorr kan vara en lika bra vagn.
    Om du vill kolla: www.Librogroup.se
    Välj kids och sen Knorr

• Moonchild

Vi har köpt en Knorr Nizza. Nu har ju inte vi hunnit använda den ännu, bebisen kommer först i April. Men jag tyckte det kändes bra att Råd & Rön hade gett den bra betyg, det är ju en seriös tidning och deras tester trovärdiga. Varför skeptisk?

• Twilight

Jag har en Knorr (Vet ju inte vilken modell ens ) och jag tycker den är suverän, för att inte tala om hur mycket snyggare än Brio o Emmaljunga den är!!
    Köp en du!

• Mandy

Vill dock varna lite för Nizzan eftersom den är bredare än normalt. Tycker den är väldigt snygg och billigare än Nanny men dum om man vill få plats med andra vagnar på bussen. Tur för mig för vår vagn går nu med nöd och näppe in i porten.

• smitha

Jag och min man har beställt en Knorr vagn , och jag tycker den har en snygg design .

• Tilda2

Är det nån som har en www adress till deras hemsida?

• Mandy

Sök på Knorr så får du nog träffar med www adresser till siter där man kan kolla och köpa vagn. Skrev även ovan om du tittar en adress dit du kan kolla på vagnarna.

Svar på tråden Knorr barnvagn???