• jonnysbrud

Tips på vad man kan köpa till sin pappa som fyller 60?

Min pappa fyller 60år i januari -2008.
    Jag vet att det är långt kvar men jag försöker spara lite pengar för att kunna köpa något fint till honom. Frågan är bara vad? Han har precis allting och säger att om han skulle behöva något så köper han det själv. Mamma och han ska åka iväg på antingen spa behandling eller utomlands så jag kommer inte kunna fira honom på hans dag. Men 60år fyller man ju bara en gång i livet, så snälla ge mig råd på vad jag ska köpa?

• Svar på tråden Tips på vad man kan köpa till sin pappa som fyller 60?
  • 2bmamma

Vi är 3 syskon och vi gick ihop och köpte en resa till pappa och mamma (de hade också 30-årig bröllopsdag i samma veva). Vi skickade dem med Ryanair till Rom i 4 dgr. Resa och hotell gick på 3300:- vilket blev 1100:-/syskon. En mkt lyckad present!

• bomullshuve

Upplevelser brukar vara uppskattade. Jag kan rekomendera www.livit.se där jag och min sambo köpt flera upplevelser till kompisar. Där finns de flesta upplevelser man kan tänka sig, i de flesta prisklasserna.

• jonnysbrud

tack 2bmamma och bomullshuve för era tips. ska kolla runt för att se om jag hittar någon resa eller upplevelse som pappa och mamma skulle tycka vara rolig att göra.

Fler tips mottages tacksamt emot.

• Vädtkustmamma

Min svärfar är av den typen som alltid ska prata om vädret när vi träffas så han fick en lite dyrare variant av väderstation. han blev jätteglad!

• jonnysbrud

Änglasnuttan: det skulle ha varit en bra present till min pappa, han vill alltid veta hur vädret blir men tyvärr köpte mamma det till honom i julklapp. annars skulle det ha avrit en jätte bra idé. tack för ditt svar.

Svar på tråden Tips på vad man kan köpa till sin pappa som fyller 60?