• The Johanssons

Julas crosstrainer ?

Någon som har erfarenhet av Julas crosstrainer ? Är man en sucker om man kör snikvarianten ?

Mamma Maj-04 & November-06
  • Svar på tråden Julas crosstrainer ?
  • The Johanssons

En liten putt

• lica05

Kenzie

Blev oxå nyfiken på priset så jag kollade Julas hemsida och just nu kostar den 995:-

• MagicRose

Jag har en sådan! Jag tycker den fungerar alldeles utmärkt. Efter 15-20 minuter i relativt snabbt tempo och med måttligt motstånd, då är jag helt slut. Formligen dryper av svett efter varje träningsomgång med den. Den har ju även en liten dator där man kan se hur långt man kört, under hur lång tid, hastighet och antal kalorier man bränt. Den enda nackdelen jag kan komma på är att den lever om lite, kan vara nåt ihopsättningsfel från vår sida (har inget minne av att den levde om när jag provade den i butiken), men det är ändå inget som stör. Jag lyssnar alltid på mp3 när jag tränar. Jag kan starkt rekommendera den! Visst, det finns ju dyrare crosstrainers med fler funktioner, men för mig som inte vill slänga ut så hiskeligt mycke pengar duger denna gott och väl. Den fyller ju sin funktion iaf = Bra helsidig och snabb träning!!

• The Johanssons

Magic- vad bra . Låter den så pass mycket att man inte kan köra den när barnen sover ? Det är nämligen då den ska användas . Måste nog åka och titta på den och prova....

• MagicRose

The Johanssons skrev 2007-08-29 21:01:13 följande:

Magic- vad bra . Låter den så pass mycket att man inte kan köra den när barnen sover ? Det är nämligen då den ska användas . Måste nog åka och titta på den och prova....
    Om jag ska se utifrån min så gör den nog det tyvärr... eller det är nog lugnt om barnen sover i ett annat rum. Men som sagt, prova den som står uppstäld i butiken så får du avgöra själv. Jag tror att min skulle låta betydligt mindre om man gjorde nån justering bara, vilken har jag inte kommit på ännu
  • The Johanssons
Svar på tråden Julas crosstrainer ?