Billig barnvagnsskylt?
Någon som vet vart man kan beställa en billig barnvagnsskylt med barnets namn på?
Någon som vet vart man kan beställa en billig barnvagnsskylt med barnets namn på?
jag såg på Vivo vinn där hade de för 49:- tror jag de var. fast alla namn fanns inte men många fanns iaf.
jag vill också vet var man kan beställa billigt:)
Vet itne vart ni bor men på freeport outlet i Kungsbacka fanns med bara namnet frö 39 :-
Hos supergrafik köpte jag våran första.
Men vi har flera vaganar och känner inte för att kasta ut så mycket pengar på att köpa 2 st till!
hittade här med www.mynameplate.se/
Det som är lite roligt är att den som kostar 258 hos supergrafik ser likadan ut som den jag hittade för 39
De billigaste är nog att flytta skylten / skyltarna
Fam Sjölund skrev 2007-08-28 22:46:07 följande:
Jag vill bara påminna och varna alla som sätter namnen synligt på sina barn, vare sig det är via namnskylt på vagnen eller på mössan eller dyligt... De stod en artikel i nån av våra kvällspresser (minns inte om de var aftonbladet eller expressen) för några år sedan om kidnappade barn (som lyckligtvis kommit tillrätta).... Där framkom att det i över 90% av fallen där barnet kunde förhöras att dem följt med i tron att de var någon dom kände p.g.a. att kidnapparen vetat deras namn.... Skrämmande...
Så var försiktiga!
Tror att olyckan kan vara framme varesig man har eller inte har en nummerplåt. När barnen är så pass stora att man lämnar dom ur sikte åker dom väl knappast barnvagn? Jag tycker de är jättekul med skyltarna.