• Anonym

Min kille kommer inte:-(

Min kille ( vi har varit tillsammans ett par månader) kommer aldrig när vi har sex, eller när jag suger av honom..

Han säger att det nog är nån form av prestationsångest..
    Han har inga problem att komm när han runkar..

Vi kan sexa hur länge som helst ( visserligen gött..*s*) och jag kan ge honom en avsugning tills jag stupar av utmattning..

HUR ska jag göra för att få honom att komma?
    Han säger att för honom är det inga problem, men sexet känns liksom inte avslutat..

Och tänk om vi vill skaffa barn....jisses...

Nångra tips?? Ideer? Hjälp

• Svar på tråden Min kille kommer inte:-(
  • Anonym

Sluta då när båda känner sig nöjda iaf. Min kille kom inte heller (eller nästan aldrig) och det tog säkert ett år om inte mer innan han alltid kom när vi hade sex men vi brydde oss inte om det. Så länge det var skönt, för båda, så spelade det liksom ingen roll

• Anonym

undrar vad det beror på....hmm... kan det va nån spärr ab nåt slag? Psykiskt?

Skönt å höra att vi inte e ensamma om det iaf

• Anonym

Det här är faktiskt ett väldigt vanligt problem, dock märks det mest bland tjejer. Jag själv kan knappt få orgasm. Mycket för att jag tänker på hur gärna jag vill komma och hur glad min partner skulle bli om jag gjorde det, man känner sig alldeles för pressad för att det ska gå! Att han kan komma på "egen hand" beror nog på att pressen försvinner och han kan slappna av. Försök att inte påpeka att han aldrig kommer och överdriv inte t.ex oralsexet, d.v.s hålla på i en evighet. Till slut kommer han börja slappna av och lyckas få orgasm.

• Anonym

Anonym: Sååå sant ju
    Jag har svårt att komma överhuvudtaget, så det är väl klart att killar också kan ha det..
    Är väl mest för att jag inte haft nån pojkvän som haft några problem med att komma, snarare tvärtom.....

• Anonym

Jo, jag kan förstå att det känns jobbigt om han nu inte kommer, kan lova att det säkert är jobbigt för honom också. Jag själv lider ju av att inte kunna komma som jag vill. Men som sagt, han känner sig antagligen bara pressad, det är ju absolut inte ditt fel. Vet ju själv hur dåligt man kan må om man inte får sin partner att få orgasm. Försök att bara ha sex som vanligt, ta ingen som helst notis om att han inte kommer och fråga absolut inte om det är dig det är fel på Till slut kommer det släppa för honom

• Anonym

anonym: Nejnej, jag säger inget Det är han själv som sagt att han har svårt att komma, och att det absolut är nåt fel på mej
    Jag svarade bara tack och att vi får fortsätta träna.... och det gick han villigt med på

• Anonym

absolut INTE är nåt fel på mej ska det ju stå....*s*

• Anonym

Haha, ok började nästan undra varför du es var tillsammans med honom om han säger att det är fel på dig *S*
    Hoppas verkligen det löser sig för er iaf och att ni kan känna er trygga tillsammans. Det börjar ju funka för mig

• Anonym (Man F)

Kan inte en idé vara att ni onanerar tillsammans, eller fungerar inte det heller?

• Anonym

Anonym(Man F): Njaae...så pass tycker jag inte att vi känner varandra.... kan kännas obekvämt tror jag.....

• Anonym (Man F)

Jag tänkte mer att det kunde vara ett sätt att stegvis utveckla det hela för att nå fram till målet. Det kan vara väldigt mysigt att ligge bredvid varandra (under ett täcke om man vill) och bara pilla, utan krav på penetrering.

• Anonym

Tryck på den känsliga punkten mellan analen och pungen!

• kale

Jag är 28år och har aldrig kommit under samlag. Jag har heller inga problem med orgasm under onani, men vid sex så är det omöjligt. Jag är väl rätt övertygad om att det har med nån sorts spärr att göra, jag har ju exempelvis den klassiska pissoarskräcken vilket jag tror är samma fenomen.

• Anonym (äntligen)

Jag och min kille har samma problem. I början hade jag svårt att förstå för som tjej inbillar man sig ofta att allt är så lätt för killar men vi har bara låtit det vara som det är och njutit av sexet ändå. Ibland har han inte kommit alls, ibland har han avslutat med att onanera (han kan inte komma när jag onanerar åt honom heller) men visst känns det orättvist när jag får orgasm nästan jämt med honom. Men i lördags, POFF, efter drygt ett år tillsammans, så gick det för honom i mig! Han hade det största leende jag sett resten av den dagen! Så ta det bara lugnt och njut av varandra. Din kille verkar ju ganska lugn inför detta.

• Anonym (mkay)

Jag skulle inte klaga om det hände oss.. här går det för snabbt istället =( 5 minuter högst sen är det klart..
    Vi kan byta?

• Anonym (förstår)

hej har haft en pojkvän som det aldrig har gick för, han kunde "fixa" det själv men inte tillsammans med en tjej..
    han va o kollade och kom fram till att den va lite sned att han hade fått ett slag när han var yngre vilket gjorde att han bara kunde hålla eller va man ska säga så att det blev rätt, han har nu operarat och funkar tydligen jättebra nu... hoppas det löser sig !

• Anonym (lisa)

Min sambo har också problem med att komma ibland, speciellt vid sex. Men om jag suger av honom så går det nästa alltid för honom. Prata med honom och försök komma fram till en lösning, och var glad att han iaf kan komma. I vissa perioder när min sambo inte kunnat det, har han varit väldigt nedstämd över det..

• Anonym (snubbe)

Har haft det problemet när jag varit med one-night-stands. Det är nån sorts prestationsångest... eller relaterat iallafall.

Men det har inte varit några problem när man väl lärt känna en person lite bättre. Gäller att kunna slappna av med sin partner och sådär antar jag.

• Anonym (louise)

Min kille hade det lika dant i början av vårt förhållande. Han var väl medveten om att problemet skulle dyka upp, eftersom det gjort det tidigare, och berättade för mig första gången vi hade sex att han inte kunde komma med en ny partner. Jag gjorde ingen grej alls av det, lät det vara som det var, bara. Det var faktiskt ganska coolt, att vi kunde hålla på så länge. Så småningom började han få ett slags orgasmer, men utan att spruta eller slakna, vilket också var rätt härligt. Sedan började han komma vanligt. Det löste sig självt, alltså. Lycka till!

• Anonym

Hej TS!
    För att gå rakt på sak:
    Har du provat att smeka hans anus och och även stimulera prostatan?
    Du kan smeka/stimulera/massera området mellan pungen och anus. Prostatan kan även med fördel smekas "från insidan".
    Se till att ha rikligt med skön olja/glidmedel och runka/sug honom. Smörj in hela paketet med oljan och fortsätt ner mot anus. Lätt och försiktigt för att kolla av reaktionen.
    Om han tycker om det så kan du fortsätta med att föra in ett finger en liten bit i anus och föra det fram och tillbaka.
    Om/när han närmar sig orgasmen så för du försiktigt in ett finger långt in och kittlar "mot framsidan" om du förstår...
    Min erfarenhet är att de flesta killar kommer direkt vid en sådan behandling.
    Men gå försiktigt fram!! Det där med stimulering av anus kan vara känsligt för en del män...(du vet, bögskräck etc)

Det kan nog oxå vara som så att det är en känslig sak att inte få orgasm - särskilt för män... "de skall ju vara så himla potenta och spruta meterlångt för att vara riktiga karlar" *OBS! ironisk!!!!*
    Försök att inte göra så stor grej av det hela. Sex är ju så mycket mer än bara utlösning!! Och prestationsångest gör ju ingen människa lycklig - är det någon gång som allt går i baklås så är det när prestationsångesten slår till!!'
    Du skall se att det löser sig med tiden!!
    Se till att ni kan prata och skratt i sängen oxå!!
    Lycka till!!

Svar på tråden Min kille kommer inte:-(