• Snarkofagen

Uppsägning Goboken?

Nån som vet hur man säger upp sitt medlemskap i Goboken? Jag skickade mail och sa upp medlemskapet men fick ändå information om kommande bokpaket.

På deras hemsida står inget om hur man säger upp medlemskap, alltså ska man väl kunna maila, likväl som jag mailar om olika bokpaket?

Nån som vet?

• Svar på tråden Uppsägning Goboken?
  • Linda1976

Jag gjorde som du, mailade och fick personligt mail tillbaka med bekräftelse. Alltså inget autosvar.

Det finns inga synder, förutom dumhet.
  • Leos och Vincents mamma

Jag ringde. Det är det bästa för då vet man att det görs på rätt sätt när man får prata med någon.

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o pyttet i magen BF mars-08
  • annca

JAg sa upp med mail, fick ett bekräftelsemail, inga problem.
    Du kanske behöver skriva uttryckligen att du vill ha ett mail tillbaka osm bekräftar att de mottagit uppsägningen?

~*~ Ursäkta mig men hey! Man har väl rätt att ändra sig...? (W.Crafoord)~*~
  • annaw1982

jag maila bara å sa upp medlemsskapet. det funkade för mig så testa maila igen.

• Himalya

ringde och sa upp medlemskapet.

• Snarkofagen

Topp, då vet jag att ni andra lyckats. Ska tjata lite till. Gillar inte att ringa, lite fobier för sånt...

• Himalya

samma här, satte sambon på den uppgiften. hehe

• MissBeccis

Jag mailade och det gick bra, fick bekräftelse. Har inga problem med att ringa, men tycker det är bra att maila så man får saker och ting skriftligt, är väl en jobbskada då jag är sekreterare.

Alicia, född 060623 ~ Pojke BF 071011 ~ www.rebeccas.se
Svar på tråden Uppsägning Goboken?