• Gutegirl

Den inskränkta tråden

Här tänkte jag att vi som har massor av fördomar om alla och det mesta, skulle kunna samlas och PK-stötta varandra lite. Det är bra om du som skriver här har så lite som möjligt insikt att det finns olika sätt att tänka, och kom gärna med motangrepp i debatten av personlig karaktär.
    Ämnet för dagen är Migration och Religion.

Krama Suri i hennes GB, allihop!
  • Svar på tråden Den inskränkta tråden
  • KarJac

Ja, religion är bara till för socialt missanpassade, det väl alla!

I am not bound to please thee with my answers.
  • Perry the Platypus

Jag tror att de svenskar som flyttat utomlands är hemligt avundsjuka på oss som blir kvar här. Titta på Siamusen t ex; det går ju inte en dag utan att hon är här på FL och häckar bland oss riktiga Sverigebor!

Moi - kanske den vackraste du sett!?
  • Gutegirl

Det tycker jag att du ska motivera bättre. Att bara påstå att "Det vet väl alla" är inget riktigt argument.

KarJac skrev 2007-08-30 15:25:37 följande:
    Ja, religion är bara till för socialt missanpassade, det väl alla!
    Krama Suri i hennes GB, allihop!
  • Perry the Platypus

Samma med våra invandrare - jag tror bara de hittat på att det är krig i deras länder så de kan få komma hit och få bidrag!!

• KarJac
    Gutegirl skrev 2007-08-30 15:27:42 följande:
    Det tycker jag att du ska motivera bättre. Att bara påstå att "Det vet väl alla" är inget riktigt argument.
    Å, men suck. Min sanning behöver inte vara din sanning.

Men okej, ska väl motivera för er med lägre iq då *suckar högt*:

1. de går i kyrkan eller whatever för att känna sig delaktiga i något eftersom de annars bara sitter hemma helt ensamma.
    2. de kan inte ta tag i saker i livet själva utan ber gud om det istället.
    3. men hallå, det är bara så!!!
  • siamusen

Fattar inte att alla inte fattar att mitt sätt att tänka är rätt.

Här tex sitter en massa fransmän och fattar inte att man MASTE amma i 6 manader, att barnen MASTE vara hemma med mamma i 6 ar och att deminsann ska sova kl 6.

• Perry the Platypus
    siamusen skrev 2007-08-30 15:31:09 följande:
    Fattar inte att alla inte fattar att mitt sätt att tänka är rätt.Här tex sitter en massa fransmän och fattar inte att man MASTE amma i 6 manader, att barnen MASTE vara hemma med mamma i 6 ar och att deminsann ska sova kl 6.
    Men hallå!!?? Om du nu ska missionera den rätta läran i Frankrike kan du väl för fan inte sitta och häcka med två egna ungar!? När ska du då få tid att sprida Läran?
  • KarJac

Men siamusen är troende, hon ber gud missionera åt henne. SÅ sitter hon hemma och knaprar morötter hela dagarna och är obsessed vid siffran 6. Se, lata troende mus!!! Typiskt religiösa .

• Perry the Platypus
    KarJac skrev 2007-08-30 15:36:24 följande:
    Men siamusen är troende, hon ber gud missionera åt henne. SÅ sitter hon hemma och knaprar morötter hela dagarna och är obsessed vid siffran 6. Se, lata troende mus!!! Typiskt religiösa.
    *hatar Musen tillsammans med PP*
  • KarJac
    Perry the Platypus skrev 2007-08-30 15:37:39 följande:
    *hatar Musen tillsammans med PP*
    Men guuud vad överdrivet att hata. Var kommer du från liksom? Tyskland eller? För där hatar de alla.
  • Perry the Platypus
    KarJac skrev 2007-08-30 15:39:13 följande:
    Men guuud vad överdrivet att hata. Var kommer du från liksom? Tyskland eller? För där hatar de alla.
    Jaha och du då? Du bor ju typ i Danmark??! Hur jävla omogna är inte låtsasdanskar??
  • Fröken Sophia

Jag vill bestämt hävda att alla muslimska kvinnor måste vara dumma i huvudet som går med på att bära slöja och stanna hemma med barnen. Någon annan förklaring finns inte.

Stryker katten medhårs!
  • siamusen

Ni vet ju inget om mig. typiskt blondiner att bara anta.

• Fröken Sophia
    siamusen skrev 2007-08-30 15:51:57 följande:
    Ni vet ju inget om mig. typiskt blondiner att bara anta.
    Vaddå anta? Vad betyder det ordet?

*blond*
    Stryker katten medhårs!
  • TrailerTrash

Håller med dig,så är det

Perry the Platypus skrev 2007-08-30 15:28:41 följande:
    Samma med våra invandrare - jag tror bara de hittat på att det är krig i deras länder så de kan få komma hit och få bidrag!!
    Avstängds röv är snygg,den är inte byggd av plastikpadding..
  • KarJac
    Perry the Platypus skrev 2007-08-30 15:47:03 följande:
    Jaha och du då? Du bor ju typ i Danmark??! Hur jävla omogna är inte låtsasdanskar??
    Nej, jag bor inte i låtsasdanmark. Men inte fan trodde jag att du skulle ha någon koll, där blev jag inte förvånad. Tagga ner, kom med grudade åsikter bara inte en massa kräks!
Svar på tråden Den inskränkta tråden