• Hickotea

Någon som fått igång mens m Primolut Nor?

Hej medsystrar:)
    undrar om någon av er fått igång mens m hjälp av Primolut Nor? har inte fått igång mens sen p-stopp för 4 månader sen, någon som varit i liknande situation och blivit hjälpt?

• Svar på tråden Någon som fått igång mens m Primolut Nor?
  • Hickotea

ingen som blivit hjälpt av dessa tabletter? Någon som har dåliga erfarenheter att dela med sig av då?

• Gizmo33

Jag fick mens fyra ggr efter att ha slutat med p-piller, sen försvann den helt. Har ätit Primolut Nor två gånger och har fått mens efter bägge gångerna.

• Hickotea

men du fick inte igång din ägglossning? har du fått andra tabletter för detta då?

• IsaCMoJs

Japps jag fick det... jag fick använda det 2-3 gånger och sedan har den kommit nästan som en klocka!!

• Hickotea
    IsaCMoJs skrev 2007-09-09 18:47:05 följande:
    Japps jag fick det... jag fick använda det 2-3 gånger och sedan har den kommit nästan som en klocka!!
    ok, tack! får jag vara nyfiken och fråga vilka tabletter som hjälpt e dig? om primolut inte funkar för mig kanske jag kan testa det du fick..
  • Edwins mamma

Jag har använt det i tre cykler för att få igång min oregelbunda mens och även långa cykler. Det har fungerat jättebra. Nu sista gången fick jag även pergo till att börja ta dag 5 eller 7 så nu har jag fått igång min äl. Ska äta pergo o tre månader och sen tillbaka till gyn om jag inte lyckats bli gravid!!

• Bupan

hej!
    tänkte bara slänga in en fråga till er kring primolut och pergo, är dessa receptbelagda?

tacksam för svar!

• Hickotea
    Bupan skrev 2007-10-14 14:18:33 följande:
    hej!tänkte bara slänga in en fråga till er kring primolut och pergo, är dessa receptbelagda?tacksam för svar!
    ja, det är dom.
  • Kim och Mike

Jag har oxå fått igång min mens efter en primolut kur men jag fick diagnosen pco-s så i samband med att jag fick primolut så tog jag även tag i att gå ner i vikt så jag vet inte om det var min viktminskning eller tabletterna som gjorde att mensen kom på rätt spår igen??

Svar på tråden Någon som fått igång mens m Primolut Nor?