Någon som fått igång mens m Primolut Nor?
Hej medsystrar:)
undrar om någon av er fått igång mens m hjälp av Primolut Nor? har inte fått igång mens sen p-stopp för 4 månader sen, någon som varit i liknande situation och blivit hjälpt?
Hej medsystrar:)
undrar om någon av er fått igång mens m hjälp av Primolut Nor? har inte fått igång mens sen p-stopp för 4 månader sen, någon som varit i liknande situation och blivit hjälpt?
ingen som blivit hjälpt av dessa tabletter? Någon som har dåliga erfarenheter att dela med sig av då?
nja inte direkt liknande men visst fick jag mens me hjälp av primoluten....
Jag fick mens fyra ggr efter att ha slutat med p-piller, sen försvann den helt. Har ätit Primolut Nor två gånger och har fått mens efter bägge gångerna.
men du fick inte igång din ägglossning? har du fått andra tabletter för detta då?
Japps jag fick det... jag fick använda det 2-3 gånger och sedan har den kommit nästan som en klocka!!
Jag har använt det i tre cykler för att få igång min oregelbunda mens och även långa cykler. Det har fungerat jättebra. Nu sista gången fick jag även pergo till att börja ta dag 5 eller 7 så nu har jag fått igång min äl. Ska äta pergo o tre månader och sen tillbaka till gyn om jag inte lyckats bli gravid!!
hej!
tänkte bara slänga in en fråga till er kring primolut och pergo, är dessa receptbelagda?
tacksam för svar!
Jag har oxå fått igång min mens efter en primolut kur men jag fick diagnosen pco-s så i samband med att jag fick primolut så tog jag även tag i att gå ner i vikt så jag vet inte om det var min viktminskning eller tabletterna som gjorde att mensen kom på rätt spår igen??