• M C Catta

Mary Kay-produkter, vad tycker du?

Jag vill veta vad DU har för erfarenheter av Mary Kays produkter! Både vad gäller hudvård och kosmetika.

Har du provat? -Vad tyckte du?
    Har du hört talas om MK? -Vad?
    Vad tycker du om överlag om MK?

/Catta

• Svar på tråden Mary Kay-produkter, vad tycker du?
  • JennL

Japps har provat. De funkade inte alls för mig. ..
    Jag känner till MK ganska bra men gillar inte MK alls..

Mamma till en prinsessa på 1 år
  • Mrs Jane Doe

Jag använder MK till och från. Gillar deras foundation - den är ju superbra. Gillar även deras ögonmakeup-remover.

Har en konsulent som inte är så "gå-påig" vilket jag gillar - jag drar ett mail till henne när det är något jag behöver och så får jag det 1-2 veckor senare.

Hon skickar även ut mail om nyheter och erbjudanden.

Gillar _inte_ att behöva springa på "visningar", bli tjatad på om att börja sälja jag också, etc...

• morzan4

Har haft en del produkter, ganska bra men inte bättre än andra, tycker jag!

• Nananas

Jag gillar Microdermabrasion-setet, får babyhud!!

Those three words are said too much.They`re not enough.
  • This is me

Japp jag älskar deras produkter... Satin hands är nog min favorit Glad Men har även andra hudvårdsprodukter därifrån.

• Tjimtjom

Har provat rengöringen, fuktcremen, foundation o läpp-kittet (läpp pealing o fuktgrej)

Första månaden var jag helt frälst. Tyckte allt funkade sååå bra, nu 6 månader senare kan jag inte annvända annat än rengöringen. Min hy blir jätteflottig av det andra o läpp-´kittet gör läpparna stela o konstiga. Tyvärr med tanke på att jag betalade 900 spänn för grejerna

• Blipp

Jag tycker inte att de är bättre än andra. Har provat make-up remover, ansiktsrengöringskräm och anti-rynkkräm. Kan bara säga att anti-rynkkrämen är ren bluff. Provade på ena ögat mer än en månad, och ingen skillnad jämfört med det andra syntes.

• SunshineSweden

Tycker inte det är värt priset. Då köper jag hellre ex Lancome, för det kostar nästan samma

Svar på tråden Mary Kay-produkter, vad tycker du?