IKEAS katt klätterträd?
Jag är världssämst på att hitta på nätet. Söker ett klätterträd för katter jag sett "Live" på IKEA, men hittar det inte bland deras produkter. Hjäääälp...
Jag är världssämst på att hitta på nätet. Söker ett klätterträd för katter jag sett "Live" på IKEA, men hittar det inte bland deras produkter. Hjäääälp...
Är det en sån där i rotting du menar? Timglasformad som katten kan ligga uppepå och krypa in i nertill?
Hej Hiker!
Nej, inte en sån där 2 vånings-sov-korg. Det var visserligen korg material, men ett ca 170cm högt "träd", helt platt på framsidan, med tre, fyra tjocka grenar och på baksidan av detta träd så fanns hyllor och ramper att klättra på för att komma upp till baksidan av grenarna där det fanns små sittplatser. Helcoolt och helt annorlunda än vanliga klösträd eller vad man kallar katthus på pelare.
Är det ingen som sett dessa på Ikea?
Gick in en sväng på hemsidan jag också, men hittade inte heller nåt... Var såg du den? Fanns den till försäljning och inte bara som utställningsobjekt?
Ja, den fanns på samma avdelning som kattsängar och matskålar och hundsoffor och jag vet inte allt. Tror den kostade ca 700 kr.
Vad konstigt, ingen har sett den... Börjar tro att jag drömt!
Då har jag inte sett den. Vad snyggt det låter! Det måste vara nåt nytt de håller på att ta in! Vad kul, IKEA är bra, hittar alltid på bra grejer. :)