Jag känner mig för tjock och ful för att gå ut!
Jag hatar mitt utséende! Jag orkar inte ens ha kontakt med mina kompisar eftersom de är sådär ruskigt perfekt snygga, smala och allt! Själv har jag gått upp säkert 14 kilo på 4 år, från 51 till 65 ungefär!
Jag kan dra in magen något men min haka, jag ser hemsk ut! Den går liksom inte "in" från hakan ner mot halsen utan går rakt ner, ni vet!
Jag har knappt någon kontakt med mina gamla kompisar för jag är rädd att de ska döma mig som jag själv gör.
Jag vill inte visa mig ute för jag är så ful. Det är okej att träffa folk jag inte känner eller familjen men gamla kompisar och bekanta vill jag inte se då jag förändrats drastiskt de senaste åren!
jag vill kunna gå ut på krogen och ha kul, men vägrar så länge jag ser ut såhär!
Hatar att titta mig i spegeln, hatar att vara med på kort då jag enbart ser tjock ut med mina haka och min stora mage!
Vissa personer som har några kilon för mycket ser bra ut, men jag tillhör inte dem, jag är endast blek, ful och fet!
Sambon undrar och gnäller på mig när jag inte vill gå nere i centrum jämt eller så men jag vill inte berätta varför. Vill inte berätta att det är för att jag tycker jag är för ful för att synas!
Försöker gå ner, men kan ändå inte motstå mat, godis, chips och läsk!
Vad ska jag göra! Jag tom planerar hur många veckor det kan ta innan jag är "smal" nog att gå ut på krogen igen!