Akupunktur i stockholm
Hej! Vill ha tips på bra akupunktur-kliniker i Stockholmsområdet. Gärna från någon som blivit gravid efter akupunktur-behandling... Vill oxå gärna veta vad det kostar och hur ofta man bör gå.
Hej! Vill ha tips på bra akupunktur-kliniker i Stockholmsområdet. Gärna från någon som blivit gravid efter akupunktur-behandling... Vill oxå gärna veta vad det kostar och hur ofta man bör gå.
Det finns Jag har goda erfarenheter av kliniken på Barnhusgatan 6. Den ligger centralt vid Drottningatan.
Du kan kolla på www.akupunktur.se
Kram /J
Jag gick också på Barnhusgatan vid min initiala ivf-behandling i april. Behandlingen kändes avslappnande och bra, men det kostade ju en del och för min del hade nog behandlingen ingen större effekt. Har endast "mekaniska" fel i form av äggledare som förstörts.
Jag blev heller inte gravid, trots att akutanten gissade motsatsen genom att ta min puls (och tolka den enligt kinesisk medicin) när jag var där under ruvartiden.
Nu, efter tredje FET är jag däremot gravid! Helt utan akupunktur, ska tilläggas.
lillawi
Barnhusgatan tar 700 för första besöket och 500 för behandlingar efter det. Tillägg för kinesiska örter om hon tycker du/ni ska äta sånt.
lillawi
Dr Nie på stora essingen.
250kr/behandling. 7dagar i rad med start på mensens första dag. Undersökning första gången kostar 150kr.
Dr Nie är toppen! Lycka till...