• Anonym

Tjejer, ge mig tips!!

JAg behöver verkligen tips på hur man får orgasm.
    Jag har inte varit särskilt intresserad av att onanera så jag har inte ansträngt mig så värst mycket.
    Men nu börjar intresset komma upp, jag har försökt med duschen, men det är ju inte skönt, kanske gör jag på fel sätt??

HAr aldrig fattat detta med att onanera med duschmunstycket, nån som kan förklara hur man ska göra???

• Svar på tråden Tjejer, ge mig tips!!
  • Sessan 79

Använd fingrarna?
    Funkar bra för mig

• Anonym

*dildo ska det naturligtvis stå:P

• Anonym

Sessan 79 skrev 2007-09-01 17:17:41 följande:

Använd fingrarna?Funkar bra för mig
    Jo jag har nog försökt det, men tycker inte det är skönt, börjar tro att det är nåt allvarligt fel på mig. Iom att jag inte tycker det är skönt att tillfredställa mig sj, gör ju bara ont där nere när man håller på med fingrarna.
  • Anonym

Ta mer försiktigt och prova med glidmedel!!

• Sessan 79
    Anonym skrev 2007-09-01 17:20:11 följande:
    Sessan 79 skrev 2007-09-01 17:17:41 följande:
    Jo jag har nog försökt det, men tycker inte det är skönt, börjar tro att det är nåt allvarligt fel på mig. Iom att jag inte tycker det är skönt att tillfredställa mig sj, gör ju bara ont där nere när man håller på med fingrarna.
    Då gör du fel
    Blöt fingrarna med saliv eller nåt o smek försiktigt.
    Kan rekomendera att läsa en erotisk novell/porrtidning (beroende på vad man gillar) samtidigt
  • Anonym

ha inte för hård vatten stråle på när du använder munstycket.... sätt dig ner i duschen/badkaret... sära på benen, luta dig bakår, känn dig sexig och sen håll munstycket ca 10 cm ifrån "snippan"... ha ljummet vatten först och reglera stråle och värme efter vad du finner skönast.. det du känner är att det pirrar lite först...
    ett annat tips : ta lite olja på dina fingrar och stimulera ditt underliv utanpå och i .... långsamt... börja utan på och tänk på ngt som htsar upp dig. typ sex när ngn titta på, sex med två karlar, sex med tjej.. vad som som eggar dig.. låt fantasin springa iväg med dig... lycka till!

• Anonym

Varför inte i duschen? Ta av munstycket och reglera strålen. Bra om man har kombinerat badkar och dusch. Då kan man ju ligga ner och göra det undertiden man badar =) perfekt för latmaskar

• Anonym

ha, kom lite efter med mitt inlägg visst

• glitterkorn

E liten "kanin" vibrator gör susen!!

• Anonym (ägget)

Köp ett vibrerande ägg, det är som en vibrator fast det är litet och mycket effektivt.

• Anonym (K)

innan du köper en massa hjälpmedel så tror jag du ska finna det skönt och eggande att stimulera dig själv med hand eller dusch... inte att du måste få orgasm innan, men iaf att du tycker det är skönt... annars kan det lätt kännas fånit med en lila bunny i handen... dock inte med sagt att du när du upptäckt det härliga med onani inte utveckla det hela med lite olika "leksaker" ...

• Anonym (ägget)

Anonym (K) skrev 2007-09-01 17:36:55 följande:

innan du köper en massa hjälpmedel så tror jag du ska finna det skönt och eggande att stimulera dig själv med hand eller dusch...
    Jag tycker tvärtom. Jag hade jättesvårt att få min första orgasm men när jag väl köpt en vibrator så kom jag på tre minuter hur enkelt som helst. Numera är jag vibrator-addict, funkar helt enkelt inte att göra det med duschen eller handen så när man väl börjat med vibratorn så är det bra att lära sig med handen också och variera!
  • Anonym (K)

Som jag skrev i inlägget så menar jag inte orgasm.. utan att man tycker det är lite eggande att onanera på egen hand (i fantasin eller på riktigt) innan man köper hjälpmedel... Men sen är vi ju ala olika... självklart!
    Anonym (ägget) skrev 2007-09-01 19:08:08 följande:

Anonym (K) skrev 2007-09-01 17:36:55 följande:
    Jag tycker tvärtom. Jag hade jättesvårt att få min första orgasm men när jag väl köpt en vibrator så kom jag på tre minuter hur enkelt som helst. Numera är jag vibrator-addict, funkar helt enkelt inte att göra det med duschen eller handen så när man väl börjat med vibratorn så är det bra att lära sig med handen också och variera!
Svar på tråden Tjejer, ge mig tips!!