Vilken badblöja för babysim köpte ni ?
Nyfiken över vilken badblöja ni köpte till era när dem började på babysimmet ?
Nyfiken över vilken badblöja ni köpte till era när dem började på babysimmet ?
Vi hade imse vimses badbyxa till sonen. Tyckte den var super Köpte dom på www.imsevimse.se/
Ofta brukar dom även sälja badblöjor på plats tror jag.
På vårt bad ville de inte att man hade en badblöja, utan riktiga badbyxor.
Inte badblöja, de har tendens att ge för mycket flytkraft.
Vi köper våra byxor på www.babysimshopen.se. Tycker de med åtdragbar resår i midjan och runt benen är bäst och mer säker vid ev bajsning.
Barnens hus har imse vimse vet jag.
Vill passa på att varna för en annan badbyxa som heter swimpy eller floaty (?). Köpte dom först till sonen men dom slutar på halva rumpan oavsett om man köper rätt storlek. Lämnade tillbaka dom på affären och dom hade tydligen fått jättemånga reklamationer på dessa.
Jag har imse vimsa badbyxa, vi får inte ha badblöja för att de kan läcka..
Tips! Det är lite svårt med storlekarna så mät ditt barns låromkrets vid ljumsken och omkretsen runt magen strax under naveln så är chansen större att du kommer hem med ett par som passar, det är viktigt de sitter åt ordentligt.
Babysimshopen levererar till dagen efter om man beställer före 13. Dolphin swimwear heter deras bästa badbyxa.
Finns där någon måttabell på sidan ? S eller M ?!
Vi har också imse vimses byxa, funkar jättebra!
om barnet är "normalstort" i övrigt (alltså inte väldigt smal eller väldigt knubbig) skulle jag valt medium. har för mig att det står 7-10 kg i dem, har inga här hemma så jag kan inte kolla, vill du vara säker så vänta till måndag och ring in din beställning, de jobbar ändå inte på helgen.