Kö på Gekås i Ullared på lördagar?
På lördag har vi tänkt shoppa loss på Gekås i Ullared. Hur brukar det vara med köer på lördagar så här i början på månaden. När är bästa tiden att komma dit för att slippa köa så länge?
På lördag har vi tänkt shoppa loss på Gekås i Ullared. Hur brukar det vara med köer på lördagar så här i början på månaden. När är bästa tiden att komma dit för att slippa köa så länge?
Det bästa är ju en vardag strax innan barnbidraget har kommit, tycker jag.
Har du inte långt att köra så åk gärna lite senare på eftermiddagen då brukar det vara lugnt.
Ska också dit på lördag,tänkte åka tidigt på morgonen.
Vi har en bit att åka så vi tänkte försöka komma tidigt på morgonen. Men frågan är om man bör va där när de öppnar redan vid sju eller om man kan komma vid nio-tio-tiden kanske.
Jag ä ofta på Gekås, ungefär 1 gång i månaden.
Jag kan säga av min erfarenhet att det sällan är kö numera sen det blivit lite större...
Ni åker vid ett bra datum på månaden, inget barnbidrag eller pension. Så om det skulle vara kö, tyker jag vore konstigt.
Jag hade sattsat på att komma iväg tidigt så att man har hela dagen på sig att shoppa!
Lycka till!
0346-37500 ring dom gärna på vägen så kan man höra om det nu skulle vara någon kö.