• vadskajaghetadå

Hade didriks pappa och yrla ett förhållande? hur uppfattade du det?

både jag och min kille trodde att dom hade ett förhållande (ur serien ebba och didrik)

men krille större syrra, som var äldre så det sändes första gången, visste att det inte var så.

vet andra som trott det, tänk vad barn kan missuppfatta!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hade didriks pappa och yrla ett förhållande? hur uppfattade du det?
  • NicoFina

Vill oxå veta! Missade avsnittet i går

• vadskajaghetadå

dom var inte ihop.

yrla vände på ett kort hemma hos henne när didrik var där och det var en man med mustach och det var absolut inte didriks pappa, didriks pappa hade ett förhållande med nån från hans kurs.

• NicoFina
    *Fina blev lycklig* TAck
  • W W

jag trodde också det när jag var liten..

• KKaarriinn

trodde oxå det när jag var liten :) lustigt!

• NicoFina

Oj de här blir en lång natt med "Ebba och Dirik" maraton "tur att man har en kolikbäbis"
    Så man har en andledning att vara vaken.

• Zaria

Nej, däremot tror jag Ebbas och Didirks pappa tyckte hon var snygg och verkade lite intresserad.

• vadskajaghetadå
    Zaria skrev 2007-09-02 23:11:45 följande:
    Nej, däremot tror jag Ebbas och Didirks pappa tyckte hon var snygg och verkade lite intresserad.
    jaa men härregud, det var ju pinsamt så det fanns inte!!!
  • vadskajaghetadå
    NicoFina skrev 2007-09-02 23:09:21 följande:
    Oj de här blir en lång natt med "Ebba och Dirik" maraton "tur att man har en kolikbäbis"Så man har en andledning att vara vaken.
    ´ja det är kul att kolla
  • Tulltan

Köpte hela serien på Dvd för ett tag sedan och jag mer eller mindre strecksåg alltihop. Jag bara älskar den! Den går verkligen rakt in i hjärtat.

• vadskajaghetadå
    Tulltan skrev 2007-09-02 23:33:56 följande:
    Köpte hela serien på Dvd för ett tag sedan och jag mer eller mindre strecksåg alltihop. Jag bara älskar den! Den går verkligen rakt in i hjärtat.
    ja....
Svar på tråden Hade didriks pappa och yrla ett förhållande? hur uppfattade du det?