• midsommar 2006

HM clubmedlem - när får man rabatter

Undrar hur det fungerar med HMclub egentligen. När man går med i Lindexclub så får man ju 15% rabatt vid första inköpet och sen får man rabattkuponger med posten någon gång ibland (var länge sedan sist). När man läser om HMClub så står det inget om sånt men när jag var inne och handlade på HM idag så pratade expediten om en 20% rabattkupong som skulle gälla hela sepember eftersom vinteroverallerna inte kommer förrän v 37. nu till min fråga: - ni som är HMmedlemmar hur fungerar det och hinner jag få någon rabattkupong eller dylikt inom några veckor (dvs så att jag kan köpa vinteroverall biligt) om jag går med nu.

• Svar på tråden HM clubmedlem - när får man rabatter
  • timberhochmandie

Hm, jag tycker att det dimper ner rabatter titt som tätt i mailboxen, men de gäller nog postorder. Sedan dyker det upp en del små kort och grejer i brevlådan med rabatter + värdecheckarna då när man har handlat för en viss summa. Jag har aldrig brytt mig om att försöka se nåt system i det - det kommer när det kommer.

• Mollymajs

Deras bonus bygger ju iallafall på hur mkt man handlar och med varje bonus får ja alltid rabattkuponger med. Jag tror att de kupongerna som kom för 2-3 veckor sen på vinterkläder är de som kom. De gick ju egentligen ut i månadskiftet men de har förlängt erbjudandet pga av sen leverans. Men tror inte de skickar ut nya.

• olalala

Du får pengar att handla för (i kupong) när du handlat för ex. antal tusen kr. Jag har nog handlat för ca 7000 kr i år och kanske fått 100-200 kr + olika rabattkuponger m. 10-20 % (men de gäller ofta en kort tid).

Svar på tråden HM clubmedlem - när får man rabatter