• Änglatuss

Är min dotter blek och undernärd???

vad folk kan kläcka ur sig...
    och jag, jag hoppas att om du läser detta talar om för mig vem som har sagt detta!!!!

fick veta av min svärmor igår att hon hade hört av dom att dom hade tyckt att våran dotter såg blek och undernärd ut..

är så jävla ledsen och besviken så jag finner inga ord!!!

• Svar på tråden Är min dotter blek och undernärd???
  • Kwackie

din dotter e absolut inte undernärd - hon har ju fortfarande lite baby hull på armarna, dessutom så blir barn smalare när de börjar gå/springa

sen att hon e blek e väl snarare att hon e ljus i färgerna som jag o mina döttrar e, då har man en generellt ljusare (vissa säger blekare) ton i hyn än andra

lyssna inte på sånt skit snack

• iidalinnéa

Håller helt klart med kwackie

• En glad tjej

Kan inte heller säga annat än att jag håller med kwackie! Min dotter är också ljus och folk kanske uppfattar henne som blek, men vad då? Inte f-n ska vi låta så små barn sola!

• Änglatuss

tack tjejer
    är grymt besviken på den som sagt det, har mina misstankar om vem det va också, men hoppas få det bekräftat i dag med... sen ska min man ta eller allvarligt snack med dom också.. (bara att utgå ifrån dom som pratat och gaggat ihop sig med min svärmor)

själv tycker jag inte  heller att hon ser undernärd ut, tvärtom, fan hon har ju tom en KULMAGE!!!!

• Kwackie

haha kulmagar e söta, min äldsta dotter har också en

• Rokka Jill

hon ÄR ju blek. Men hon har väll fått sin pappas röda färg. Folk som inte har träffat pappan till mitt barn o ser tösen frågar något helt annat. "men vad BRUUUUUUUUUN hon är.. är hennes pappa.......?"

• iidalinnéa

Din dotter är jätte söt :)

• Änglatuss

med blek antar jag också att dom tyckte att hon såg sjuk ut, därav det undernärda, eller va sjutton vet ja

ja jag vet väl att hon ser blek ut, alltså som han och jag... vi både är rätt bleka (inte varit ute i solen så mycke) och NEJ F har inte fått sola i sommar, vi har skyddat henne ifrån allt vad solheter... lite bränd på näsan har hon blivit
    men som sagt både han och jag är bleka och som du säger rooka jill, hon är lik sin pappa och av honom blir man nästan bländad

• Rokka Jill

Jag har ju följt dig från o till sen du blev gravid.
    Ja din dotter var en knubbis, ja hon verkar ha gått ner, sträckt på sig.
    Men hon ser INTE undernärd ut!

• Änglatuss

RJ
    dom blir ju "smalare" går inte lika mycke upp i vikt då dom börjar röra på sig, springa och gå... alla energi går ju åt om dagarna så att säga.. f är ju inte direkt den som sitter stilla hela långa dagarna.. aldrig en minuts ro, inte ens när hon sover det lilla hon sover

• Pie

Nu ser jag inte att hon skulle se blek ut, men om det nu så vore så ska jag erkänna att jag är en blekfis och har varit hela livet! Det blir inte bättre av att jag har mörkt hår och mörka ögonbryn, men blåa ögon och krivit hy. Jag vet inte varför jag alltid varit så blek Kyss Jag måste dock alltid ha koll på mitt järnvärde som gärna dippar och det har det gjort sen jag var liten. Kanske därför jag är blek? Men så ser jag ut och inget jag bekymrar mig över och glad är jag ändå! Men visst har det kommit jobbiga studer då folk skällt ut mig för att jag sett blek ut. Men det har alltid varit lätt att skolka från skolan  Jag mår lite illa - Ja du ser ju lite blek ut...

15+6
  • cleopatra2

människor kan säga konstiga saker,min svärsyster (som kommer från en familj där alla är mycket blek sa att min son sag ut som en neger...det är ingenting fel med det,men min son är inte ens mörkbrun i håret....

• moccagrädde

I så fall skulle min tjej också vara undernärd, hon har väldigt ljus hy och har vuxit mkt på längden sista tiden men gör av med all mat på att springa omkring. Men det borde väl vara ganska vanligt? Jag menar, de kan ju inte vara michelin-bebisar för alltid. Nu ser min tös mer ut som en liten flicka än en bebis. Jag tycker iallafall att din dotter ser pigg o söt ut

• sunny73

Hon ser absolut inte blek undernärd ut!Då skulle du se min lille son Han är jättesmal och alldeles blek,men fullt frisk(inte nu då han har magsjuka)men annars är det full fart så bry dig inte om såna påhopp..........Hon ser alldeles frisk och söt ut!

• Flätad

Har faktiskt också fått höra det om vår flicka som är lika gammal som Fanny... Jag blev orolig ett tag men precis som någon skrev så växer de ju och rätar ut sig så babyhullet försvinner... Fanny ser inte alls undernärd eller "sjuk"! Hon är så fin tösabiten!

Svar på tråden Är min dotter blek och undernärd???