risken för MF??
Hur stor är risken egentligen för MF?Känns som om man många gånger nojjar upp sig alldeles för mycket!Har ätit pergo,är 25 och tror jag gör allt för att fostret ska trivas!Är nu i v5 så det är väldigt tidigt men jag kan inte riktigt vara glad och lycklig för jag är så rädd för MF.På nått sätt ställer jag in mig på att det kommer hända för att det inte ska bli fullt så jobbigt om det skulle bli så.Kanske är det inte så konstigt med tanke på hur länge man försökte innan det tog.(nästan 2 år)När jag ringde min läkare så sa sköterskan att jag skulle få komma in på koll v 8 för att se om det fanns något foster eller om det bara var en överutvecklad äggblåsa-blev helt ställd då men klart att det har gjort mig mera rädd.Känns lite klumpigt av henna att slänga ur sig en sån grej bara sådär.Och är det vanligt att det blir så,att man går runt och tror att allt är som det ska å så visar det sig att man aldrig varit gravid?Vet att det bara är att vänta och se men det är inte lätt alla gånger.kramar