• Tussan05

Det är så tråkigt att läsa körkortsteori, hur gjorde ni??

Fy alltså, att sitta och läsa i boken har jag redan tröttnat på. Körkortet är ju lockande men jag avskyr allt som har med läsa och studera att göra.

Hur gjorde ni? På vilket sätt kan jag göra det roligare?

• Svar på tråden Det är så tråkigt att läsa körkortsteori, hur gjorde ni??
  • susye

min son tog körkort i januari o han hatade också körkortsboken men han fick en cd-skriva så han pluggade via frågor på datorn o fixade teoriprovet direkt sen

• shortbabe

Jag läste inte mycket i boken utan pluggade också mest på frågorna.

Tyckte helt enkelt att det inte gav så mycket att läsa boken sida för sida. Däremot om det var nån fråga man inte riktigt greppade svaret på kunde man ju slå upp i boken och läsa om just det. Klarade mitt prov galant genom att göra på detta sätt

• en knodd vore inte fel

Körkortsteorin ä verkligen intew skoj alls.. försöker å läsa men de ä ju såå trögt.
    Jag smyger in en liten fråga här också om körkortsteori.. vet ni om körkortsboken finns inläst på cd lr nått??

• Merlottis

Har både cd o boken.Har kuggat nu 4 gånger.
    Sista gången ja skrev kändes de jätte bra och tänkte att nu kan ja inte ha kuggat.Men hade 39 rätt.Fy fan säger ja....
    Har pluggat som en idiot.

Men tror att dom gör om frågorna jätte mycke.Jag har väldigt svårt me teori...Ska skriva för 5:e gången nu den 23 okt

Äntligen är festlokalen bokad till min 30-årsfest.Min mans två band spelar...
  • Im Fabulous
    Tussan05 skrev 2007-09-03 14:14:34 följande:
    Fy alltså, att sitta och läsa i boken har jag redan tröttnat på. Körkortet är ju lockande men jag avskyr allt som har med läsa och studera att göra. Hur gjorde ni? På vilket sätt kan jag göra det roligare?
    Hur jag gjorde? Kuggade 3 gånger innan jag gav upp :P
  • Im Fabulous

till allvaret; Har iallafall blivit rekomenderad Bonniers Trafikskola på CD-rom.

• KalsongMorsan

Jag körde me Bonniers trafikskola, cd. Va hur kul som helst, kändes mest som jag satt & lekte men ändå lärde mejj en massa

Från den dagen du blir Mamma har du ditt Hjärtan springades utanför kroppen Föralltid
  • Tussan05

Ja en cdskiva kanske vore nåt. Sitter mycket vid datorn och har länge änskat att det fanns något på nätet man kunde använda sig av. Men fyy vad tråkigt det är att bara läsa i bok osv.

• 13 år emellan

Jag öppnade inte boken utan pluggade bara med bonniers trafikskoleprogram. Håller med kalsongmorsan om att det kändes som om jag satt och lekte! Det var jättekul och jag klarade provet vid första försöket!

...men uppkörningen fick jag göra om...hrm...

Svar på tråden Det är så tråkigt att läsa körkortsteori, hur gjorde ni??