• Anonym (yter)

HJÄLP!Grönt bajs..

Jag har haft ont i magen i 2 dagar men brukar ha det för det är ngt jag inte tål, men nu har jag gått på toa jätte många gånger idag och nu sista gången var det bara mörkt grönt!! Varför är det ngn som vet???? Fy blir ju orolig att det ska vara nåt fel ju...

• Svar på tråden HJÄLP!Grönt bajs..
  • Christina86

Säkert ingen fara. Min son har också bajsat grönt bajs ett par ggr. Tänk efter om du har ätit något spec som kan färga av sig i din avföring.

• Anonym

MÖrk grönt? Det är inte gammalt blod i avföringen då? Kanske ska kollas upp, att bebisar bajsar grönt är inte ovanligt men vuxna ska nog inte göra det.

• Anonym (hmm)

det kan bli så om man bajsar väldigt mycket på några dagar, något med att man inte har så mycket innehåll i kroppen så det blir magsyran som färgar

men du äter ingen medicin typ metformin??? då är det visst väldigt vanligt att sånt sker,

ring läkare eller vårdcentral så du får riktiga svar

• Anonym (yter)

Jag har inte ätit ngt som färgat av sej eller liknande, men kan det vara nåt med gallan eller liknande ??
    Men jag har säkert varit på toan 3-4 ggr idag redan så kan tänka mej att de inte finns mycket mer att ta men jag ha problem sen innan med magen och magsmärtor men vet inte tänkte höra här innan för det tar sån tid innan dom ringer upp och vi ska iväg men ja vi få se.

• Anonym (yter)

Ingen mera?

• Anonym

Du har inte käkat blåbär eller druckit blåbärssoppa? Det ger mörkt bajs.

• Anonym (yter)

Ja jo det har jag ju jag har ju gjort det 2 hela glas men gör det de? Gud va skönt slipper jag oroa mej

• Anonym

Japp, blåbär grön/blåfärgar bajs!

Svar på tråden HJÄLP!Grönt bajs..