• Anonym

Fick inget på årsdagen, besviken?!

Vet inte om jag ska bli besviken eller inte, har påpekat två gånger idag att idag firar vi årsdag som par och trodde kanske kanske att när jag kom hem att det då skulle sitta ett blommogram på dörren, men icke! Ingenting, förutom ett "grattis" på skoj.

Är det jag som larvar mig bara?

Har själv inte köpt eller gett något av den anledningen att jag mer eller mindre visste att jag inte skulle få något o de gånger jag köpt har jah inte fått något heller.

Tänker väl hålla tyst om att jag är besviken men lite kul hade det ju varit att få något..

• Svar på tråden Fick inget på årsdagen, besviken?!
  • Anonym

Du är larvig tycker jag...Du hade ju själv inte gett något.

• Anonym (jag med)

Jag förstår din besvikelse. Jag fick inget av mitt ex varken på årsdagar eller födelsedagar...

• Anonym (kram)

skickar en jättekram!! Låter inte kul alls, tala om vad du känner och säg precis vad du känner, försköna inget, det vinner du inte ett smack på. LYCKA TILL!

• 3 hjärtan

dagen är ju inte slut ännu.

sen ska man väl kanske inte förvänta sig att få något om man inte tänker sig att ge något själv?

• Anonym

Min man och jag firade 10 år iår, jag hade köpt present till honom men han ingen till mig. Det är tyvärr bara att lära sig att de är män, förvänta dig inte för mycket!

• Anonym

Min kille är likadan, han tom glämmer bort min födelsedag trots att jag påminner honom. Jag blir lika besviken varje gång. Till saken hör att jag alltid köper pressenter till honom. Ett år fick han en utlandssemester....

• Anonym

Är en person som älskar att fixa o köpa saker och det vet han, menu jag har slutat med det för jag får inget åter. Då är det mest pinsamtr att vara den som köper.

Det som svider är att jag vet att hans ex fick blommogram på deras årsdag för flera flera år sedan

• Tjoflöjt

Det är bara att inse, killar tycker oftast inte att årsdagar är nåt att fira. Dom är inte mindre kära för det, jag antar att det ligger i generna eller nåt... :)

• lindaha

Och han kanske är lika besviken att du varken gjort nåt eller gett honom någonting?

Hade jag vart dig så hade jag köpt nått till killen om jag hade förväntat mig och velat ha någonting av honom.
    Sen så skulle jag påpeka om han inte hade gjort det.
    Nu kan du ju inte göra det eftersom du inte gjort något åt honom heller

• Madida

Lite larvigt tycker jag nog det är. Du har juh inte själv köpt något. Om du tycker årsdagen är viktig kan du väl uppvakta honom lite..

Svar på tråden Fick inget på årsdagen, besviken?!