• Divad

50 års present till mamma....Hjälp!!

Min mamma fyller snart 50 år och jag kan inte komma på vad jag ska ge henne. Vet att hon vill ha någon form av upplevelse. Jag skulle gärna göra det med henne, men då lär vi vänta till våren. Är det någon som har några förslag på en upplevelse? Gärna över en helg. Och priset får gärna inte överstiga 5000 kr.

***BF 070909***
  • Svar på tråden 50 års present till mamma....Hjälp!!
  • Jasmine1984

En SPA-helg till exempel. Så kan ni göra en massa lyxiga behandlingar, massage, lerinpackningar, bada bubbelbad, god mat etc. Finns ju med hotell så man bor på plats.

Här har jag hört att det ska vara bra:

http://www.hasseludden.com/

Våra dagar i bilder: robinw.bilddagboken.se/
  • Rauija
    Divad skrev 2007-09-03 20:22:50 följande:
    Min mamma fyller snart 50 år och jag kan inte komma på vad jag ska ge henne. Vet att hon vill ha någon form av upplevelse. Jag skulle gärna göra det med henne, men då lär vi vänta till våren. Är det någon som har några förslag på en upplevelse? Gärna över en helg. Och priset får gärna inte överstiga 5000 kr.
    Har ägnat hela dagen till att hitta något till min mamma.
    Vilken stad=)

Jag har kollat på ballongflyg, forsränning.... massa kul
  • Divad

Hon bor i Östergötland, så det är ungefär lika långt till Sthlm som Gbg. Var också inne på Hasseludden, men är inte helt säker på att hon skulle uppskatta det...

Skulle vilja ha mer aktiviteter som chokladprovning eller liknande. Visst är det skönt att vara på ett SPA en helg, men jag tror att vi skulle bli lite rastlösa....

***BF 070909***
  • Jasmine1984
    Divad skrev 2007-09-03 20:33:35 följande:
    Hon bor i Östergötland, så det är ungefär lika långt till Sthlm som Gbg. Var också inne på Hasseludden, men är inte helt säker på att hon skulle uppskatta det...Skulle vilja ha mer aktiviteter som chokladprovning eller liknande. Visst är det skönt att vara på ett SPA en helg, men jag tror att vi skulle bli lite rastlösa....
    Tror att det kan vara svårt att hitta chokladprovning som sträcker sig över en helg . Men boka hotell under en helg i Stockholm eller Göteborg. Sen kan du ju ha bokat upp olika aktiviteter som ni ska göra, ex. chokladprovning, öl/vin provning, åka luftballong, gå på ansiktsbehandling etc. Då vistas man ju inte heller på ett och samma ställe.
    Våra dagar i bilder: robinw.bilddagboken.se/
  • Sessan 79

När min mamma fyllde 50 gav vi henne en resa till Paris tillsammans med hennes man (som också fyllde 50 ).
    Fast vi var 3 syskon som kunde samla tillsammans.
    Har du några som du kunde ge presenten tillsammans med? Då kan man ju låta den vara lite dyrare.

• Jag så klart

kolmården har massa saker.. Simma med delfiner.. Klappa vargar

• Yariija

Vi gav mamma en överraskningsdag i Danmark, kan säga att vi "kidnappade" henne, hihi...på hennes kalas gav vi henne ett special beställt smyckes set i hennes färger... Hon blev jätteglad!

• Divad

Alla har jätte bra ideer. Min pappa och bror har redan fixat present som jag inte kan vara med på... Jag är för närvarande lite tjock om magen och det är inte säkert att jag över huvudtaget kan fira henne på hennes födelsedag  Dom åker utomlands dagen efter 50 års festen.

Ska försöka att hitta nåt bra hotell och aktiviteter som till våren!

***BF 070909***
Svar på tråden 50 års present till mamma....Hjälp!!