Prins Albert
Har funderat på att pierca ollonet, en sk. Prins Albert.
Vill bara veta hur det funkar med det sexuella efteråt. Läkning och infektionsrisk å sånt.
Har funderat på att pierca ollonet, en sk. Prins Albert.
Vill bara veta hur det funkar med det sexuella efteråt. Läkning och infektionsrisk å sånt.
du får väl inte ha sex på en viss tid efteråt, men dom ja vet som gjort det har det bara gått bra för. tydligen mycket skönare för båda parter.
äsch,inte alls skönare för BÅDA parterna, min kille har en prins albert,har aldrig någonsin känt av den,tvärtom är det rätt jobbigt vid oralsex,då den slår på tänderna och man blir skitnojjig att de ska skadas.
Jag kan inte heller säga att jag känner nån skillnad. Inte ett skit kände jag och jag håller med föregående talare om att det mest var "jobbigt" när jag skulle suga av honom, kändes som om man skulle slita ur den där jävla ringen för varje "sugning" :P
Är det någon som vet hur snabbt efter en PA piercing man kan ejakulera? Sex vet jag skall väntas med men jag tänker om man funkar och kommer. Kan det medföra några komplikationer. Rena händer så klart och allt sånt.