• AyaRan

baby-gympa lr aktiviteter i Malmö?? :-)

Hellu alla glada mamma/pappalediga...

Har ni hittat något kul för er och bebis att hitta på
    - i MALMÖ?
    Vi går på baby-sim på lördagar och försöker hitta någon mer aktivitet i veckan (både för bebisens välbefinnande samt för mamma, så att hon slipper bli skogstokig och klättra på väggarna... ensampromenader... ARRGGGHHH säger jag bara)
    som till exempel... ja, gympa? (av den här sorten, till exempel, verkar dock bara finnas i STHLM www.aos.se/StockholmsArtikel.aspx&ct=9&kid=5)

Vi har varit på The Little Gym och testat men känner att det inte är riktigt vår grej- lite för dyrt, ger inte lika mkt som babysimmet, alldeles för långt bort.

Har hört att SATS ska ha något för mamma+bebis?

Några andra gym/studios?

ordet är fritt!

• Svar på tråden baby-gympa lr aktiviteter i Malmö?? :-)
  • Maggis Nervis

Jag bor inte i malmö, men här i Halland så har Friskis och svettis både Hoppis och skuttis (för 3-åringar) och barngympa (för lite äldre) Och det är inte så dyrt heller! Här kostar det 100:- i medlems avg/år och 150:-/termin i hoppis och skuttis avgift... Vi har iofs inte börjat än, men ska prova på på lördag...

Men det kanske är först när barnet ditt blir lite äldre... När Adele var liten gick vi på rytmik på kyrkans hus, det var gratis och jätteroligt!

Harry Potter and the Deathly Hallows-Det är över nu
  • Smilla77

friskis på ön hade mamma-barngympa i våras, vet ej om det är i höst också, men kan absolut rekommendera det!

• AyaRan

Oh, coolt, coolt, det är något sådant jag letar efter!
    Kyrkans barntimme? Just det, mina småsyskon gick på ngt liknande... och jag vet till och med var församlingshemmet ligger (får väl svälja min *ehum* vacklande tro, men allt för en god sak...hehe).
    Friskis på ön? Ska kolla!
    Blev nästan lite modfälld här ikväll

• Maggis Nervis
    AyaRan skrev 2007-09-04 00:05:13 följande:
    Adele- mkt fint namn, btw
    Tack

Jag är inte heller allt för troende Men på rytmiken på kyrkans hus så var det inget rel. tjafs
    Harry Potter and the Deathly Hallows-Det är över nu
  • SaraoAlbin

Jag kan varmt rekommendera rund och sunds barnvagnsgympa!
    kolla deras hemsida. De har andra aktiviteter också!

• AyaRan

oh! barnvagnsgympa!
    hade helt glömt bort dem, gick ju senast deras profylaxkurs...
    tack,tack!

Svar på tråden baby-gympa lr aktiviteter i Malmö?? :-)