• Triss i Damer

Jag behöver all hjälp jag kan få. Min käre far fyller 50 år på måndag och jag har idetorka. Vill ni komma med ett tips kanske?

Jag vill inte köpa det gamla vanliga som kläder eller liknande. Han fyller trots allt 50 vilket är rätt stort.
    Han har inte så värst många intressen. Så jag kan tyärr inte komma på något därifrån. Vad gav du eller skulle du ge din far på 50 års dagen.

Jag är verkligen tacksam för all hjälp
    Kram Theres

• Svar på tråden Jag behöver all hjälp jag kan få. Min käre far fyller 50 år på måndag och jag har idetorka. Vill ni komma med ett tips kanske?
  • susye

ett lottpaket
    ett biobesök med middag
    en korg med blandat godis, kex o dricka

• Jag så klart

Vad får det kosta då??

• nileelin

Ge honom en upplevelse tycker jag. Beror lite på var ni bor men bor ni nära Sthlm så gå in på www.boxexperience.se

Vinprovningar, hoppa fallskärm kanske..

• Triss i Damer

Ja det får väl inte vara allt för dyrt kanske. Men runt 1000-1500 kr. Whiskey tycker han tyvärr inte om.

Tack för era tips. Ska genast kolla in sidan
    Någon annan som har någon bra ide?

• Triss i Damer

Ballongflygning kanske vore något.
    Någon som vet vad det kostar ungefär?

• presens konjunktiv

Min pappa som älskar att laga mat fick en fin kockkniv i sextioårspresent. Svärfar som inte har några direkta intressen fick en kurs i digitalfotografering och redigering, och blev jätteglad.

Give me ambiguity - or give me something else.
  • Triss i Damer

Det låter som jätte bra presenter. Men min pappa har tyvärr inget intresse av varken matlagning eller foto...
    Oj så svårt det är

• Smoffe

har för mig att när vi flög ballong förr förra sommaren så betalade vi 1690kr. de hade någon drive just då så det var flyg 2, betala för 1.. vet inte hur ofta de har just så.. men det var en suer häftig upplevelse som vi ska göra om nästa sommar igen..

en fin sommarkväll över sthlm.... så mysigt!

• Pirum

Har du syskon?

När vår pappa fyllde 60 gjorde vi en "bevara barnasinnet-dag" då vi först bowlade, sedan badade äventyrsbad och till sist avslutade med restaurangbesök. Det var hur kul som helst tyckte vi allihop.

När mamma fyllde 60 åkte vi på halvdagsspa tillsammans (hon hade cancer och orkade inte så mycket) och även det var uppskattat.

Det föräldrarna tyckte var roligast var att vi gjorde något tillsammans. Är man 60 så har man det mesta man önskar sig så upplevelser är en bra idé att satsa på.

• Jag så klart

Att gå in å klappa vargarna på kolmården kostar 700kr.. Det ska jag ge både min sambo och min plastpappa när dom fyller år..

• Merlottis

Va har han för intressen då?

Äntligen är festlokalen bokad till min 30-årsfest.Min mans två band spelar...
  • Ulli

Mammas tjej skrev 2007-09-04 17:01:18 följande:

Ballongflygning kanske vore något.Någon som vet vad det kostar ungefär?
    Exakt min första tanke
  • Runguska

Min pappa fyller 50 i februari och jag har funderat på att antingen köpa ett presentkort på en tatuering eller en Sodastreamer.

• Tuplan

Vi skrammlade hela familjen och köpte honom en resa till Skottland med Ryan Air inkluderat boende, wiskeyprovning,e.t.c
    Mamma fick betala för sin del själv!
    De hade kanon roligt!

Svar på tråden Jag behöver all hjälp jag kan få. Min käre far fyller 50 år på måndag och jag har idetorka. Vill ni komma med ett tips kanske?