• JennyKa

Servetter med tryck

Vilken symbol ska man välja på servetten? Jag har lite beslutsångest.. Vad har ni andra haft för symboler? Visa gärna bilder på era dopservetter!
    Jag vill gärna ha rosa servetter med silvertryck, men funderar också på om det syns dåligt då kanske. Någon som har haft den kombinationen tidigare?

• Svar på tråden Servetter med tryck
  • Sara25ma

beställde för ett tag sen servetter till min dotters dop rosa med silver tryck.. jätte fint vart det..vart tänkte du beställa ifrån?

..Älskar mina fina..
  • JennyKa

Det var faktiskt därifrån jag tänkte beställa! Men vad bra att det funkade med rosa och silver då!
    Får man fråga vilken symbol du använde? Jag väljer mellan nr 110 och 113, men sambon tycker nr 61..

• Sara25ma
    JennyKa skrev 2007-09-04 22:32:30 följande:
    Det var faktiskt därifrån jag tänkte beställa! Men vad bra att det funkade med rosa och silver då!Får man fråga vilken symbol du använde? Jag väljer mellan nr 110 och 113, men sambon tycker nr 61..
    Jag använde nr 61 .. .. Dopet är på lördag.. hoppas servetterna blir succé 
    ..Älskar mina fina..
  • JennyKa

Jaså, du tog nr 61! :) Du har ingen bild på servetten så man kan få se hur det blev?
    Själv vill jag väldigt gärna ha ett krusidullhjärta, men jag vet inte om det passar på dopservetter..

• Sara25ma
    JennyKa skrev 2007-09-05 11:58:57 följande:
    Jaså, du tog nr 61! :) Du har ingen bild på servetten så man kan få se hur det blev?Själv vill jag väldigt gärna ha ett krusidullhjärta, men jag vet inte om det passar på dopservetter..
    Nej jag har ju inte det.. tyvärr..
    ..Älskar mina fina..
  • JennyKa

Ok, synd. Men du tog den gammelrosa färgen iaf?

• Sara25ma
    JennyKa skrev 2007-09-05 16:37:13 följande:
    Ok, synd. Men du tog den gammelrosa färgen iaf?
    nää.. den rosa 
    ..Älskar mina fina..
  • Sara25ma

finns en som heter bara ROSA.. den har jag..

..Älskar mina fina..
  • JennyKa

: - D Det gjorde det visst, nu hittade jag den! Men den ser ju nästan vit ut, är den väldigt ljust rosa, eller är det nåt fel på min skärm?

• Sara25ma
    JennyKa skrev 2007-09-05 21:40:15 följande:
    : - D Det gjorde det visst, nu hittade jag den! Men den ser ju nästan vit ut, är den väldigt ljust rosa, eller är det nåt fel på min skärm?
    Jo den är ganska ljus.. men jag gillar den..
    ..Älskar mina fina..
Svar på tråden Servetter med tryck