här pratar vi lingon och blåbär kläder
hittar ingen tråd för vi som gillar deras kläder om det finns får ni säga till. här kan vi prata om kläderna partyn ej reklam då. så kör i gång vad tycker ni
hittar ingen tråd för vi som gillar deras kläder om det finns får ni säga till. här kan vi prata om kläderna partyn ej reklam då. så kör i gång vad tycker ni
ingen fler som gillar dessa?
Jodå, har bara varit på ett party, men gillar kläderna.
Har party om en timme och ska shoppa loss. Tyvärr mest basen, men lite ur höstkollektionen blir det nog. En del till mig blir det också.
Finns det mycket fint i höstkollektionen?
de har bla en röd kläning som är jätte söt det är synd att man inte ha en tjej
Som vanligt alldeles för mycket fint. När man måste välja bort mer än hälften av det man vill ha så är det inte roligt.
Jag köpte iaf klänning Maria till mig (självklart måste jag ha en sån eller hur?) och den där mönstrade marinblå och vita klänningen till mig. Sen köpte jag tights och några tröjor itll mig och jeans kjolen. Jag kan ha 160 så jag kan ha både barnstorlekarna och vuxenstorlekarna så jag har mycket att välja på. *L*
4-åringen fick byxa anna (en riktig smalis är han).
Kikade på kvittot. Det blev nästan bara kläder till mig, men å andra sidan har killarna kläder från L&B så lådorna svämmar över.
Här är tre L&B fans till. Jag gillar nämligen också kläderna. Har en del själv i 160/small.
Jag har bara varit på ett L&B party, men blev helt såld! Gillade att det var enkla kläder i bra färger som går att kombinera mycket. Min son är bara 4 månader så det blev bara en body och byxa den här gången, men kommer säkert handla mer när han blir äldre och ska börja dagis. Är kvalitén så bra som de säger?
Jag blev så sugen på ett ljusblått nattlinne till mig själv, hur är stl 160?
Hur ofta kommer de med nya kläder, funderar på att ha ett eget party, men vill vänta så det är lite nytt att titta på!
Någon som är/ eller har tips på en säljare i Uppsala eller i norra Stockholm.
Min säljare som haft partyn hos mig har slutat efter många år med L&B.
Hannajo) katalogen finns att ladda ner iPDF- format på nätet. Nästan som att bläddra i katalogen på riktigt. Gå in på www.lingonochblabar.se
Maria med 3) Vad blev det för kläder på partyt? *nyfiken*
Jag vill också gå på L&B party...