• primula

Var kan man köpa fingervantar till 1-åring?

Hej
    Jag undrar var man kan få tag i fingervantar till en 1 åring?
    Köpte fingervantar på HM one size ålder 1-3, men de var mycket förstora. Har vart runt i flera affärer utan resultat.
    Nån som vet, det måste väl ändå finnas?!?

• Svar på tråden Var kan man köpa fingervantar till 1-åring?
  • Tutilure

Jag har köpt små vantar på Pop.
    De fanns både som fingervantar och tumvantar.
    Det kan vara bra att tänka på att de ofta blir lite mindre när man har tvättat dem också. Glad

Den 25/8 sticker vi!! (Vill du komma in på min sida så säg till så fixar jag det!)
  • mammact

Just vad jag skulle föreslå. Kanske lite dyrare, men fantastiskt bra!!!!

• Miss Lau

Vi brukar köpa små tunna tummvantar på pop. Smidiga och faktiskt riktigt billiga. 

Fingervantar skulle jag aldrig få på min 1-åring.

• Marie J

Jag köpte fingervantar till min 1-åring på Po.p dom kostade 45:- och sitter jättebra! :-

• primula

Åh tack, då ska jag åka dit!

• jessilundgren

HM och billiga dessutom
    köpte 5pack för under 50 lappen

• dubbelmamma

Skulle nog inte rekommendera fingervantar till 1-åring. Himla pilligt att klä på!

• Cissela

Min flicka vägrade använda vantar förra vintern (blev 1 år den siste sept) tills vi provade fingervantar! Så bra! Köpte både på po.p och på HM. De på HM fick tvättas någon gång så de krympe lite.,..

• Cissela

Förlåt, hade lite bråtom och glömde läsa vad andra skrev... sorry

• Mya1

Jag köpte förra hösten fingervantar på Kappahl. De var riktigt bra. Sen köpte jag ett par svarta där o de var lite för spända runt handleden..

• tösen81

jag köpte mina vantar till min 13 månaders kille igår på ica. 10 kr paret. fanns både som finger- och tummvante. många olika färger. tilläggas ska kanske att det är extra erbjudande denna vecka hos min affär. kostar 19 kr annars

• Nonnis73

Köpte till min ettåring på POP igår, och de var jättelätta att sätta på och hon trivs med att fortfarande lätt kunna greppa tag i saker när hon leker. Provade tumvantar först men då blev hon helt stel och bara tittade på sina händer!! 45:- kostade de och jag är helnöjd!!! Ska köpa i fler färger.

• Rulltrappa
    dubbelmamma skrev 2007-09-04 22:01:35 följande:
    Skulle nog inte rekommendera fingervantar till 1-åring. Himla pilligt att klä på!
    nej då, här spretas det jättemycket med fingarna vid påklädning så det är lika lätt som att ta på sina egna vantar.
Svar på tråden Var kan man köpa fingervantar till 1-åring?