• marysoul

Vad skulle du vilja ha i en "goodie bag"?

Hej!
    Jag ska ha modevisning om ett par veckor för min senaste kollektion, och ska imårrn ringa upp massa företag för att fixa spons till goodie bags jag ska ge till de 25 första gästerna.

Frågan är, vad skulle du vilja ha i en goodie bag? Inom rimliga gränser alltså. :P Det handlar ju om att företaget i fråga ska skänka mig 25 ex av just denna grej.

Jag har hittills fixat strumpor, godis, resecheck, hårstyling. Behöver mer idéer. Vilka företag ska jag ringa??

Så, vad vill ni ha i eran goodie bag? Bring it on! :)

• Svar på tråden Vad skulle du vilja ha i en "goodie bag"?
  • Beanie

Eftersom jag älskar små söta tuber med ögon-creme/gelé så hade jag älskat o få det.
    Liten tub med läppglans./mascara.(man får ju alltid små såna när man köper nåt från Lancôme.

Lycka till med visningen!

• javalady

Nagellack?

En (pocket)bok?

En liten provförpackning dryck?

• JLS

Kanske nån kul tidning som Cosmopolitan kanske.

Nån kul ny mascara kanske, parfymprover, godispåse...

Eller varför inte en baby? *bebissjuk ikväll* 

• marysoul

tack! skriver upp det på "ringa imårrn-listan" :)

droppa gärna fler idéer!!

• Lillpyret0508

läppglans skulle jag vilja ha! :) Nån glammig tidning kanske? Kanske finns nån klädbutik som kan ge rabattcheckar eller så? Typ en viss procents rabatt på nåt plagg. Lycka till hur som helst med modevisningen, låter jättespännande!

• mrs holiday

Prover på alla möjliga skönhetsgrejer är alltid kul, som cremer eller parfym.

• Sthmtjej

Håller med om parfymprover. Och kanske doftljus?

Åh, jag vill också gå på modevisningar och få goodiebags:) Hur gör jag för att komma in i den kretsen? ;)

• anettef

Prover av alla sorter. Parfym, hudvård, smink.

Sen om dom får påsen innan visningen kan det vara roligt att ha något gott där i som dom kan äta under tiden :)

• marysoul

sthlmtjej: vill du komma kan jag skriva upp dig och en vän på listan. :)

anettef: dom kommer få den innan, men de kommer va käk som bjuds till alla :) Men choklad ska jag genast kolla upp! :)

• Billy och Jag

Ögonskugga från MUS Om det nu är tjejer som ska ha det..

alis volat propriis - Hon flyger med egna vingar.
  • JLS
    Indianica skrev 2007-09-05 22:25:27 följande:
    En chokladbit.
    Ta gärna lite finare choklad som t ex Lindt, de har ju häftiga smaker men chokladen är fin
  • Sthmtjej

Var och när är visningen? Är den i Stockholm eller nära och efter arbetstid är jag på:) Så sign me on!

• marysoul

sthlmtjej: den är i uppsala, 40 min tåg från sthlm och 58 kr. Sen är det 150 m att gå från stationen till stället där det är. Måndag den 24 september, insläpp 19.30. Hör av dig i min gästbok eller inbox med namn om du vill att jag ska skriva upp dig!

Svar på tråden Vad skulle du vilja ha i en "goodie bag"?