• Laisen80

Namnen på postlådan?

Lite löjlig fråga kanske, men jag ska måla om postlådan.
    Har en bonusson som är hos oss varannan helg. Ska jag skriva in alla tre efternamnen och förnamnen på postlådan????
    Kändes lite överkurs...Ögren - Karlsson - Brännlund...

• Svar på tråden Namnen på postlådan?
  • Dizzio

vi har alla 3, men bonusen är ju skriven här så..

• Laisen80

Min bonus är skriven hos sin mamma...

• Uca

kanske ska bonusen få sitt namn för att inte känna sig utanför. Mn det beror ju på vad ni har för relation.

Lycka till med målandet :o)

• Katten67

Jag hade blivit sur om inte min son stod med. Han bor torsd-måndag hos oss varannan vecka.

För mig hade varit viktigt att ha honom med för att visa att han tillhör familjen.

• sådetblev

Vi har tre efternamn på dörren: mitt, makens och barnets.

Jag tycker du ska måla dit alla tre.

• häxvrål

Hos oss skulle inte alla namnen få plats då bonusarna har ett dubbelnamn och jag och sambon inte har samma namn. 4 namn får inte plats på vår brevlåda. Nu har vi valt att endast ha numret på brevlådan.

• hjärterum

tycker inte att hans namn måste stå på postlådan då han bara är hos er varannan helg....o på helgen får man ju ingen post

• maddis72

Jag skulle ha det bara för sakens skull, för att allt som kan bidra till en känsla av att känna sig hemma måste man göra tycker jag och vaddå överkurs, ni har ju inga direkt långa namn, så hade lika gärna kunnat vara två namn om man ser det så...

• maddis72

Föresten, såg nu att du funderade på förnamnen med, men hellre 3 efternamn än massa förnamn OCH efternamn där en person inte står med dessutom..

• Nicke B

Även om det kan tyckas som en "enkel" och "larvig" sak så är det väl ett av många (förhoppningsvis) bevis på att grabben hör hemma hos er.

Spelar väl ingen roll om inte posten kommer på helgen...det är ju inte posten som det är det viktiga!!!

Svar på tråden Namnen på postlådan?