• Irres mamma

Afro power dance - Vilka kläder och skor?

Ska eventuellt prova på Afro power dance i morgon. Vad ska jag ta på mig för något? Självklart KAN man väl ha vad man vill, men vad skulle du ta? Har man överhuvudtaget skor eller är det barfota som gäller?

• Svar på tråden Afro power dance - Vilka kläder och skor?
  • Jii

Barfota o sköna mjuka byxor som du är rörlig i.

Jättekul!!

• erika86

Barfota och de vanliga träningskläderna funkar bra.

• Irres mamma

Dansen anordnas av ett studieförbund. Tror du att de flesta har typiska träningskläder eller känner man sig annorlunda/felklädd om man dyker upp i mysbrallor från indiska å ett vanligt linne? (Har vuxit ur mina träningskläder...)Hatar å känna mig "felklädd"!

• Jii

Tycker du kan använda det du har!
    Om det är studieförbundet som anordnar det så kanske det inte bara är "dansare" o "träningsfreak" i Cooola dans o träningskläder... Förstår vad du menar med att du inte vill känna dig "felklädd" Det gillar inte jag heller...

• Irres mamma

Nu har jag just varit där å det var såå skönt. Som vanligt hade jag oroat mig i onödan för nåt så dumt som vad jag skulle ha på mej. Folk hade ju allt möjligt, täningsoveraller å allt möjligt.

Hur som helst var det såå skönt å kul. Detta var ett prova-på-tillfälle bara å tyvär är terminskursen full. Vill så gärna komma igång å träna nåt sånt här. Det får inte vara för mycket koordination. Vad ska jag testa istället?

• erika86

Vet ju inte hur det ser ut där du bor men här körs jag afro power som ett vanligt aerobic pass på gymmet.

• Irres mamma

Jo det finns tre större gym-anläggningar här jag bor. Ska kolla upp om det finns något där.

Svar på tråden Afro power dance - Vilka kläder och skor?