• Schohoo

Hetta i ansiktet, kan det vara gravsymtom?

Idag är det 6 dar efter äl, lite tidigt för symtom!
    Men både idag och igår eftermiddag så har det hettat i ansiktet, är t o m röd! Undrar nu om det kan vara ett otroligt tidigt grav.symtom, eller om det är nåt annat?

Vill ju så gärna bli gravid, det är väl därför kroppen jiddrar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 10:12:08:
    Fick faktiskt svar från 1 gravid att hon hade haft så, så inga fler elaka svar tack!

• Svar på tråden Hetta i ansiktet, kan det vara gravsymtom?
  • Fru Indosaurie

mitt tips är att sluta överanalysera och vänta till bim innan test.

Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Schohoo

Jag vet.... men jag är ju knappast ensam om att göra det!

Att det hettar i ansiktet kan såklart bero på nåt annat, men har aldrig varit med om det tidigare!

Dessutom trodde jag att detta forum var till för att stötta varandra, inte vara elaka mot varandra???

• Lola Jämtland
    Schohoo skrev 2007-09-06 10:11:14 följande:
    Jag vet.... men jag är ju knappast ensam om att göra det!Att det hettar i ansiktet kan såklart bero på nåt annat, men har aldrig varit med om det tidigare!Dessutom trodde jag att detta forum var till för att stötta varandra, inte vara elaka mot varandra???
    Det är ingen som har varit elak.
    //Blir det nånsin våran tur.....
  • FlodiZ

Hejsan =) Jo,kanske e de lite tidigt å känna v än. Men ja e likadan =D Haha.. Varenda liten grej ja känner tror ja kan ha å göra me att ja blivit gravid igen =) Haha.. Man vill ju så gärna å dessutom e de skönare å gå i dom tankarna än några andra. Nu gäller de bara å hålla ut dom här sista dagarna innan man kan göra graviditets test =D Men snart så.. Fyra dar kvar ca =D Håller tummarna för dig å att de e som du tror å hoppas =D Kramar

• siamusen

Kan vara mens pa gang ocksa. Kan man bli varm i ansiktet.

Du far vänta och se helt enkelt

Svar på tråden Hetta i ansiktet, kan det vara gravsymtom?