Smälla ballonger!
Någon mer än jag som tycker de är hemskt roligt och smälla ballonger. blåsa tills dom spricker och sitta på dom tills dom smäller högt.
Hur gör ni där ute?
//Emelie
Någon mer än jag som tycker de är hemskt roligt och smälla ballonger. blåsa tills dom spricker och sitta på dom tills dom smäller högt.
Hur gör ni där ute?
//Emelie
Nä,jag gillar inte att smälla ballonger. Det gör så ont i ansiktet när gummit eller vad de nu är gjorda av snärtar till.
men då har du ju iaf prövat att blåsa upp en tills den smällde:)
//Emelie
Usch nej gillar det inte alls
Vågar knappt ta i en ballong för jag tror den ska smälla
Får smått panik om någon av barnen får en ballong oftast tar jag hål med en liten nål så slipper jag höra om de smäller den Hemska jag.
Usch. Nu är du hemsk. Jag hatar ballonger som smäller.
Min lillebror brukade bita på ballongerna tills de smällde och det gjorde mig galen som liten. Så galen att jag praktiskt taget knappt vågar att blåsa upp ballonger idag, som vuxen, pga att jag är så rädd för den höga ljudet som kommer när det smäller.
Däremot är det roligt att andas in helium.
Ja helium är roligt
okej verkar som ingen är road att smälla ballonger vilket jag tycker är super kul
//Emelie
det vet jag inte om de är sant men kan nog vara det. ingen som är lika smäll galen som jag i alla fall
//Emelie
hehe ja de lär märkas om de finns någon som gillar det. har ni en släng om ballongfobi kanske?
//Emelie