• GuteCarra

Skötväska från Gekås Ullared?

Idag har vi varit och köpt vår vagn och babysitter. Blev en Herqules Razor6 spin :) Står här i hallen och luktar nytt hehe, känns som julafton.
    Men nu till min fråga. Är det någon som har köpt skötväska på Ullared och helst har bild?

• Svar på tråden Skötväska från Gekås Ullared?
  • Hella78

jag har den min syster har den min svägerska har den o vi är alla nöjda har tyvärr ingen bild

• GuteCarra
    Hella78 skrev 2007-09-05 18:51:06 följande:
    jag har den min syster har den min svägerska har den o vi är alla nöjda har tyvärr ingen bild
    Är den helsvart? Vad kostade den?
  • Hella78

ja den är helsvart tror den kosta 99 men är inte helt säker

• GuteCarra

Någon annan som kanske har bild?

• LabLover

Jag hade en. Tyckte den var sladdrig och omständig eftersom hela skötbädden var locket så när man bara skulle ta ut nycklar eller något sånt så vecklas hela skötbädden ut.

Köpte en annan som var mer praktisk ganska så fort.

♥ Underbar dotter f. 8 juni 2005 ♥ Bebis på väg BF 20 mars 2008 ♥
  • Strumpan 78

Jag köpte en på Ullared när vi var där. Har dock inte använt den än. De har två olika, en för ca 50 kr och en för ca 100kr. Jag köpte den dyrare, tyckte den såg stabilare ut och var snyggare.
    Skötbädden var dock inte locket på min modell, utan skötbädden var ett stycke för sig som låg ihopvikt i ett fack inne i väskan.
    Vet inte om väskan är bra, jag tog chansningen bara! Har ingen aning om hur en bra skötväska bör vara då jag väntar mitt första barn. Har dock ingen bild, den ligger nerpackad eftersom vi inte ska ha barn förren i feb.

• GuteCarra

Tack så jättemycke för era svar och kul att få se en bild :)

• Virriga familjen

Träffade en liten familj på Gekås som hade den där väskan hängandes på vagnen och i vagenen låg en bäbis på 3-4 månader. De sa att de var nöjda med väskan, så därför köpte jag en själv.

• Hella78

den modelen jag köpte har inte heller skötbädden som lock.

• November2007

Vi har också köpt skötväskan på Ullared för 99 kr, samma som "virriga familjen" och den verkar funka fin fint! :)

• zandrha

Jag har en från Ullared som skänker bort om någon vill ha, en mörkblå glansig sak, där locket är skötbädden, jag har köpt en bättre begagnad hård väska sitället, för jag är tveksam till om den från gekås är bra. Jag fick den av min mamma TROTS att jag sa att jag inte ville ha den. Hör av er i min inbox om nån vill ha den, frakten behöver bara betalas.

• LindaSundberg

Jag köpte den svarta skötväskan med skötbädd på Ullared för 99 kr, har ingen bild, men tycker du ska köpa den. Min svärfar och hans nya har en son på ett år, de har använt den väskan hela tiden och den är jättebra tycker de, tycker jag också de gånger jag passat honom. Man kan ha den på vagnen och är jättebehändig.

Svar på tråden Skötväska från Gekås Ullared?