• Baronessan

Vet du vad McD-Shrek-åsnan säger?

I fredags käkade vi på McDonald's och i Happy Meal-lådan fick döttrarna varsin Shrek-åsna.

När man drar i hans svans skriker han: "Shreee-eek!", "Peek-a-boo!" och en tredje sak... Men vad i hela världen är det sista han skriker?

Nån som vet? *nyfiken i en strut*

Den irriterande Shrek-åsnan!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vet du vad McD-Shrek-åsnan säger?
  • MyFine

Nej. har aldrig sett McD-åsnan.

• amazonen

Ingen aning, fin bild dock!

• Bernermorsan

Har samma fundering. Den är ganska irriterande. Tur att det fanns en off knapp som det dröjer ett litet tag innan den minsta lyckas sätta på igen. Fast nu ligger de undanglömda i en leksakslåda. Men i helgen hörde jag de X antal gånger förmycket.

• Veladis

Får jag låna tråden lite och fråga vad fasen Shrek-figuren säger då? Det var den vi fick senast på McDonalds. Först säger han "I´m an ogre" sen rapar han och sen säger han något jag inte hör...

• Baronessan
    Veladis skrev 2007-09-05 20:16:45 följande:
    Får jag låna tråden lite och fråga vad fasen Shrek-figuren säger då? Det var den vi fick senast på McDonalds. Först säger han "I´m an ogre" sen rapar han och sen säger han något jag inte hör...
    *skratt* Låna på!
  • Carro W
    Veladis skrev 2007-09-05 20:16:45 följande:
    Säger han inte o'boy eller nåt liknande?
    Kaffe, cigg och lite skvaller
  • Veladis
    Carro W skrev 2007-09-05 20:21:50 följande:
    Säger han inte o'boy eller nåt liknande?
    Jo, kanske, men meningen är längre än så...
Svar på tråden Vet du vad McD-Shrek-åsnan säger?