Tecknade porrfilmer
Vad tycker du/ni om teckande porfilmer? Ni som har sett. skriv och berätta.
Vad tycker du/ni om teckande porfilmer? Ni som har sett. skriv och berätta.
dom är roliga
vi har en med bamse hemma :-P men även tecknade porrbilder på disney klassiker.
Jag har faktiskt aldrig sett någon sådan
Hentai är väl rätt så schysst!
Usch för disneyporr men animeporr däremot kan vara bra... dock är det mesta väääldigt dåligt men det finns det som är bra också :)
Haha!! Jag trodde det handlade om teckenspråk... äh, fan, nu går jag å lägger mej!!
Har endast sett några minuter på en tecknad P-rulle - trist som satan. Har även sett någon porrversion av "Rödluvan och Vargen" som innehöll korta, irriterande, tecknade klipp...värdelöst.
En liten berättelse: En bekant till mig var nere i Thailand och ville väl i all välmening köpa hem några tecknade filmer till kompisens ungar - sagt och gjort. Han kliver in i nån jävla butik nere i Phuket och ber att få köpa några tecknade filmer..."do you have any cartoons?". Nå..han kommer hem och fikar hos sin kompis och ger samtidigt ungarna de inköpta "cartoon"-filmerna. Efter en stund kommer ungarna in i köket med en förfärad uppsyn och stammar fram "dededet är kokokonstiga fifilmer...de kknknu**r med varandra!".
Arma barn.
Var kan man få tag på disneyporr och animeporr?
Anime kan du säkert köpa lite varsomhelst på internet (eller ladda ner)...
´Har du län till bra sidor?
Beror kanske lite på vilken typ av porr du är ute efter... finns ju massvis med genrer...