• Anonym

Tecknade porrfilmer

Vad tycker du/ni om teckande porfilmer? Ni som har sett. skriv och berätta.

• Svar på tråden Tecknade porrfilmer
  • Anonym (*)

dom är roliga
    vi har en med bamse hemma :-P men även tecknade porrbilder på disney klassiker.

• Anonym

Hentai är väl rätt så schysst!

• Anonym

Usch för disneyporr men animeporr däremot kan vara bra... dock är det mesta väääldigt dåligt men det finns det som är bra också :)

• Anonym (Haha!)

Haha!! Jag trodde det handlade om teckenspråk... äh, fan, nu går jag å lägger mej!!

• Erasmus

Har endast sett några minuter på en tecknad P-rulle - trist som satan. Har även sett någon porrversion av "Rödluvan och Vargen" som innehöll korta, irriterande, tecknade klipp...värdelöst.

En liten berättelse: En bekant till mig var nere i Thailand och ville väl i all välmening köpa hem några tecknade filmer till kompisens ungar - sagt och gjort. Han kliver in i nån jävla butik nere i Phuket och ber att få köpa några tecknade filmer..."do you have any cartoons?". Nå..han kommer hem och fikar hos sin kompis och ger samtidigt ungarna de inköpta "cartoon"-filmerna. Efter en stund kommer ungarna in i köket med en förfärad uppsyn och stammar fram "dededet är kokokonstiga fifilmer...de kknknu**r med varandra!".

Arma barn.

• Anonym

Var kan man få tag på disneyporr och animeporr?

• Anonym

Anime kan du säkert köpa lite varsomhelst på internet (eller ladda ner)...

• Anonym

´Har du län till bra sidor?

• Anonym

Beror kanske lite på vilken typ av porr du är ute efter... finns ju massvis med genrer...

Svar på tråden Tecknade porrfilmer