• yava

Vad har du för nojja? Äpple, gurka, citron, bullar?

Är så nyfiken på vad andra gravida har för begär! Själv har jag inget än så länge trots att jag har gått över halva tiden. Med förra barnet hade jag mani på semlor och det var nog både på gott och ont och ändå gnällde mvc på att jag gick upp för lite i vikt!
    Vad är din stora passion just nu?

Anton 2000 , Elias 2004 , BF dec-07
  • Svar på tråden Vad har du för nojja? Äpple, gurka, citron, bullar?
  • Tifastar

Just nu ingen men det kanske kommer :)

Sist var jag galen i räkmackor med ägg o majonäs + kexchoklad. Fick jag inte det blev jag sur och fick ont i skallen *haha*

• Mia Jennie

Jag kan bli dösugen på pizzasallad, nektariner och o'boy.

• Angel80

Jag hade tvärnoja på gröna äpplen, de där riktigt knallgröna. Skickade tom ut en gruppmail på jobbet (var inte speciellt glad i det mailet om man säger så) när jag såg att någon hade snott ett äpple av mig. Va fan jag hade ju tre äpplen kvar på skrivbordet när jag gick för dagen och det vara bara två kvar när jag kom dagen efter. Hela min dag var förstörd.  Sen fick jag pikar för det tills jag gick på föräldraledighet. haha.

Jag anar ugglor i potatisåkern och har många bollar i elden.
  • Carroslin

Hade ett sug på Abbas Champinjonstuvning på varma mackor, men efter att ha förätigt mig på dem känns det inte så lockande längre. Hade även en liten mani i sommras på sura godisar, då vi var på semester blev det att åka runt lite för att hitta en kiosk eller affär som hade något sådant godis.
    Nu är det rätt lugnt med suget, har fått problem med lukter i stället och då lockar inte maten riktigt lika mycket.

• Lepra

Jag har fått världens bästa cravings denna gång. Gurka, sallad, is och morötter. Jag kan sitta å tugga på det dagarna i ända.

• marie1973

När jag väntade Rebecca hade jag omogna persikor och nektariner, denna gång blev det Marikex med bredgott.

• yava

Är ju ofta sugen på färska frukter men eftersom jag är allegisk mot stenfrukter så blir det ofta att jag bara sitter och suckar i soffan och vill ha nåt!!!!!

Anton 2000 , Elias 2004 , BF dec-07
  • Susanne N

Potatismos, helsjukt men vill ha det jämt Sen när jag får det så var det ändå inte det jag ville ha...annars är ju choklad en säkert kort

• Tjofsen

Första gången jag var gravid (avbruten dock) fick jag nojja på kall oboy. Denna gång har jag ingenting.

• Noctis

Jag kan känna av att jag är JÄTTE sugen på saltgurka. Men det kommer och går..

Svar på tråden Vad har du för nojja? Äpple, gurka, citron, bullar?