Gravida mammor vad har ni på fötterna?
Visst låter det konstigt men jag börjar få riktiga problem med mina knän och svulna fötter.
Har ni bra tips på sköna tofflor?
Visst låter det konstigt men jag börjar få riktiga problem med mina knän och svulna fötter.
Har ni bra tips på sköna tofflor?
Inte toffeltips men skotips. Köpte Artipedico skor på hälsokostaffär när jag väntade ettan. Har dom nu också när jag väntar tvåan. Mina är svarta i "ballerina modell" med en anpassningsbar rem över foten. Kostar 700-800 kr men toppen. Har använt dom massa sedan jag köpte dom maj 2005. Lycka till!
tyvärr har jag inga tips alls... har inget på fötterna... förutom bandage eller hur de stavas
PS Har du inte redan köpt det så handla att par bra stödstrumpor. Super mot svullnad och värk av svullnad.
Stödstrumpor och ett par aerobicskor :)
Foppa tofflor! De är en dröm att traska runt i!
såna fula som alla går med foppa tofflot eller vad dom kallas
Köp stödstrumpor.
foppatofflor eller converse .. foppatofflorna blir de allra varmaste dagarna då mina fötter svullar riktigt ordentligt.
Som nån tidigare sa så är Arcopédicos skor väldigt sköna.... Har flera olika sorter av dom. Finns på en del hälsokost.
Äkta Crocs fungerar superbra.
Foppatofflor!
Crocs (foppatofflor) underbara... Inte så snyggt till allt dock =)
Orkar faktiskt inte bry mig om vad som är snyggt mer till mina fötter. Mina Crocs (foppatofflor) är guld värda. Vill inte pajja fötterna, har haft nog problem med dem innan jag blev gravid så jag har hellre fula skor än ont.
Jag köpte ett par jätte sköna tofflor på en hälsokostaffär. Av märket Scholl. Dyra, men helt klart värda varenda öre!
Mina flipflops har gått varma den här sommaren....även idag när det varit varmt. Annars komemr jag fortfarande i mina ballerinas...så dom får gå resten av tiden=)
Tack och lov kan jag ha mina vanliga skor. Vad jag däremot inte kunde ha var mina fina klackskor som passade jättebra en morgon när jag gick till jobbet...innan jag gick hem på em hade jag köpt nya skor! Jag grät, mina fötter grät...hur enfaldig får man bli???