*har ett barn på snart 5 mån-världens underbaraste
har ett barn på snart 5 mån-världens underbaraste bebis!
hade en väldigt jobbig graviditet o även förlossningen blev ganska jobbig.
har nån enstaka gång tänkt hemska tankar,att jag ska skada mitt barn,eller rättare sagt att mitt barn ska råka ut för allt sånt som jag är rädd för,och som jag vill skydda mitt barn ifrån!TROTS att jag INTE VILL eller tänker göra det!det finns inte i min värld att göra nåt sånt,det är som att alla "tabu-tankar" "måste" jag tänka,eftersom jag vet att de är fel!och bara för att jag en gång tänkt såhär,så blir det som en ond cirkel,dvs jag mår skit pga att jag överhuvudtaget ens har tänkt tanken att jag gör illa mitt barn osv.jag tänker liksom på alla saker jag INTE vill ska hända mitt barn,det är hemskt jag mår skit,är så rädd!inte för att skada mitt barn,för det vet jag att jag aldrig skulle göra!,jag älskar mitt barn så att det gör ont!det är glädjen i mitt liv ju!kan det vara nån sorts tvångstankar?för det känns som att jag tänker saker som jag absolut inte får tänka,och jag vet att de är fel men ändå tänker jag så ibland.och sen mår jag så dåligt av att jag ens tänkt så,så att jag gråter!
sambon vet om detta men han säger att jag ju bara tänker såhär,han vet att jag gör ALLT för att mitt barn ska må bra!snälla,ni får inte tro att jag skulle göra illa mitt barn för det skulle jag ALDRIG göra!!!det är tankarna som är så jobbiga!,när jag är trött o ledsen o nedstämd.det är inte varje dag,men nu senaste tiden har ja mått sämre,pga att jag överhuvudtaget ens tänkt tanken!känner mig otillräcklig som mamma,vet inte varför?vill att allt ska vara så perfekt,men när jag inte alltid är glad o piggelin,så känner jag mig så värdelös
finns det nån som känner igen sig nåt?eller är det bara jag som är ett monster?
gråter nu.