• MissBeccis

Vinterkängor från Ica Maxi?

Var på Ica Maxi idag och impulsköpte ett par vinterkängor till dottern av märket GY som de hade extrapris på. Kändes varma och rejäla och skulle vara vattentäta. Påminner en del om Coops märke som fick bäst i test, men jag undrar om någon har några erfarenheter av dem? Har inte bestämt mig för om jag ska behålla dem eller inte.

Alicia, född 060623 ~ Pojke BF 071011 ~ www.rebeccas.se
  • Svar på tråden Vinterkängor från Ica Maxi?
  • ingensignatur

har inga erfarenheter från just dem men har köpt mycke skor på ica maxi både till mej och barnen och jag har aldrig märkt nån skillnad på dem o dyra märkesskor!

• CeeJay

Jag var också och klämde på dessa kängor idag och jag tyckte de var helt ok. Har köpt kläder och skor där förut och har varit jättenöjd.

I vissa fall behöver det inte vara det dyrare plagget/skorna som är "bäst" för mig gäller mest att barnen ska vara torra och varma EN säsong eftersom de växer ur skorna och då kan jag lika gärna köpa de som är lite billigare.

• jeno1975

Det braiga med ICA MAXI är att det är aldrig några sura miner om man klagar. De ersätter dej bara du har kvittot!

• MissBeccis

Jag är sån som aldrig köper dyra saker just eftersom jag märker att det mesta av billigare märken fungerar minst lika bra, ibland bättre! Men jag blev lite osäker ang skorna, mest för att dottern precis börjat gå och man inte har någon vana av barnskor. Men jag behåller nog dessa och provar, är de inte bra så kostade de ju inte så mycket.

Alicia, född 060623 ~ Pojke BF 071011 ~ www.rebeccas.se
Svar på tråden Vinterkängor från Ica Maxi?