Finns det babysitters på Ullared?
Är de något att ha? Vill gärna ha en som liknar baby björns babysitter. Tack på förhand!
Är de något att ha? Vill gärna ha en som liknar baby björns babysitter. Tack på förhand!
jag var på Ullared för ca 1 mån sedan och då såg jag bara en babysitter och den skulle iaf jag/vi aldrig köpa...Var ddessutom inte i närheten av en babybjörn så jag skulle rekommendera dig att titta någon annan stans. Många säljer ju på blocket och i vissa fall kan det vara grejer som är väldigt lite använda.
Lycka till!
vi har en babysitter och den är hur bra som helst.
blå vit är den..
köpte den i ullared
Vi köpte också vår babysitter till vår son på ullared, märke babyboom. Har varit toppen.
när vi va där hade dom en jättesöt nalle puh babysitter! 129 kr eller 229 kr tror jag dom tog för den!!
Var på GeKås i tisdags och de hade en babysitter med gungfunktion som man kunde "stänga" av för 189:-. Den hade metallram, T-formad sele och tyget var i färgerna svart/brunröd. Kände och klämde på den och har bestämt att vi ska köpa en sådan när vi åker upp nästa v för att köpa babygrejer.
De bygger om lite mellan avdelningarna och har nu en helt egen avdelning för alla babysakerna. Väldigt praktist.
Lycka till med dina inköp.
Vi har babysittern från Ullared och tycker den fungerar jättebra!