Brun-utan-sol, HJÄLP!!!
Jag smetade in mig igår med det, i mousseform.
Det blev jätte bra överallt, förutom på händerna.
Det ser ut som om jag dragit dom i bajs!
Dom är randiga åå ser allmännt äckliga ut.
Vad göra?
Tips?
Jag smetade in mig igår med det, i mousseform.
Det blev jätte bra överallt, förutom på händerna.
Det ser ut som om jag dragit dom i bajs!
Dom är randiga åå ser allmännt äckliga ut.
Vad göra?
Tips?
Finns tyvärr inte så mkt att göra... :( Mer än att tänka på att ALLTID tvätta händerna efter man har smörjt in sig.
Har själv gjort den tabben X antal ggr. :)
Oj,..... Ja, jag tror inte man kan göra så mycket tyvärr. Har råkat ut för samma men på fötterna. Såg ut som jag trampat i bajs som sipprat upp mellan tårna.
Jag peelade nog lite extra men inte hjälpte det så mycket. Men kolla var skavankerna är och torka sen lite där med en torr bomullstuss nästa gång du smörjer dig.
prova med citronsadt och skrapa skrapa... hehe asså brun utan sol e svårt jag har nog testat allt på marknaden o man får ändå fläckar fast jag peelar mig o allt innan.. suck
Testa aceton på de värsta ställena! Det kan funka - jag gjorde samma grej någon gång i början av min BUS-karriär.
Nee, tjejer!
Nu har jag testat tvättmedel, klorin, olja och acceton.
Ska ner till Centrum sen och köpa peeling.
I annat fall får jag väl smörja på lite där det inte är ränder?
För det är mellan fingrarna det sitter, längst med insidorna på alla fingrarna...
Ser ut som om jag har tryckt händerna i bajs, speciellt påden ena handen!
Har jobbat med att airbrusha på brun utan sol, och det jag vet funkar är peeling. Strösocker funkar fint. Tyvärr är det ju så att ju torrare och renare du var när du satte på det, desto bättre sitter det, men kör lite varje dag så kommer det funka.
Nödlösning: Smörj in massor med den fetaste creme du har hemma, massor. På med diskhandskar. Håll ut så länge du kan. Sen är det bara på med socker och gnida som en dåre. Vitsen är att du vill "luckra upp" översta hudlagret som sitter med all färg, så du kan gnugga av det med sockret. Som sagt, idag kanske du inte får bort så mycket, men kör du på med cremen o diskhandskarna kommer du vara helt ren inom ett par dagar.
Lycka till
skrubba med en svamp
Då skiter jag i att "fylla på mer mera"
Citronsaft?
Vad tror ni om det?
Skit bra tips!
Tack så mycket!
I annat fall får jag gå med fingervantar på mig idag.. *fniss*
Ett tips är att ha handskar nästa gång du smörjer in dig. Finns bra på apoteket...
Jag lixom:
Hur gick det???
Såg du fått lite tips... Var det nåt som funkade???
Lixom:
Ja, misstänkte det. Har också gjort den missen och testat allt.
Använd som sagt handskar nästa gång och när du smort händerna så torka mellan fingrarna med lite bomull. Då blir det jämt och fint!
blonderingsmedel funkar alldeles utmärkt, då försvinner allt... har jag fått ta till en gång när det blev som värst...