• Anonym

BRA porrfilmer!

Hej !! Glad

Jag och manen har börjat kolla lite på Porrfilm och vi tyckte om det , trådde aldrig att JAG skulle tycka om att se det.

Men jag skulle vilja ha tips på BRA filmer kanske med lite handling.

Något tips ?

• Svar på tråden BRA porrfilmer!
  • Johanna Louise

Jag skulle rekommendera Pink Prison. Det är en mer erotisk "porrfilm".

• målvakten

Please Cum Inside Me

Kan jag rekomendera.
    Inte som de tradionella p-filmerna.

• Anonym (nyfiken)

TS: vilka filmer har DU sett, som fick dig så positiv till dem?

• Anonym (VäntMan)

Prova "Pirates"!! Den har bra handling och är humoristisk. Dessutom är det inte en erotisk kärleksfilm utan en riktig porrfilm med handling.
    Om du vill ha något mjukare föreslår jag "Allt om Anna" som är mer av en erotisk dramafilm. Lite dogmafilm, fast med naken erotik.

• LeWi

De danska gladporrklassikerna är ju ganska bra.
    Roliga och sexiga

I tjurens tecken, i lejonets tecken, i tvillingarnas tecken osv

I reject you reality and substitute my own.
  • Anonym

Jag brukar rekommendera "Zazel" - den är en av mina favoriter. Snyggt filmad, mycket närbilder på sexlekar men inte sådär "tjohooig" och "uhufuckmywetwetpussywithyourbigbigdick" -töntig som jag tycker de flesta p-rullar är. Lycka till!

• övergiven pappa

tack för alla tips, men jag föredrar rocco från italien, han vet hur en slipsten dras!!!

• Anonym (hej hopp..)

skulle rekomendera ridskolan filmerna!! mkt humor så det inte blir så pinsamt...

• Zoria
    övergiven pappa skrev 2007-09-11 23:32:04 följande:
    tack för alla tips, men jag föredrar rocco från italien, han vet hur en slipsten dras!!!
    true true :)
  • pomeransen

Jenna Jameson-filmen "Krystal method" är skön. Ingen handling, men en fantastisk stämning.

• MikaelaOchEricaQudijo

den enda prullen ja sett som ja gillat är white trash,stora snygga svarta män och vita brudar...har tuvärr aldrig hittat den igen...

• Anonym (Tips)
    TS: Dom filmer jag och min flickvän brukar kolla på är ganska bra, de e med handling o grejs... inte bara "rakt på", lite mer sånt som även tjejer gillar... kan rekomendera bland annat:

Ridskolan 1 - 4
    Musbilen

Kommer inte på fler namn på några andra just nu, men 5 filmer där iaf :P Alla "Ridskolan" är ganska roliga oxå =)
  • oliviamamman

Handling? Då rekommenderar jag allt annat än porrfilm

• Anonym (VäntMan)

Då har du inte sett bra porrfilmer, oliviamamman. Eller där det kanske ju de bra filmerna du har sett? Det beror ju på hur man ser det.
    Den vanligaste fördomen mot erotisk film/porrfilm är att det bara är bilder på män som sätter på kvinnor som skriker innan allt avslutas med ett ansiktssprut. Det finns tyvärr gott om sådana filmer, men om man letar så hittar man dels bra porrfilmer med lite mer känsla och handling - "Zazel" nämndes ju här ovan, och "Pirates" har jag ju själv tipsat om. Sedan finns det ju gott om mjukare filmer som t.ex. "Emanuelle" eller "Allt om Anna".
    Skriv gärna om vad du valde och vad du tyckte, TS!

• Anonym

I dom flesta erotiska filmerna visas mest tjejer och även i de filmer som rekommenderas till par. Varför är det så? Man vill ju se erotiska, sexcener av både könen.

Svar på tråden BRA porrfilmer!