• MariaX m 2

Handelsbanken... pengarna är borta!!!!

Hjälp, mina pengar är borta!! skulle handla iadg och fick "köp medges ej" Va?? Kollade mitt konto, fattas typ 3500 och man kan inte se när det försvann, jag ligger på minus varje månad. Hjälp!!!!

Nu har jag hört nya LW singeln... underbar!!!
  • Svar på tråden Handelsbanken... pengarna är borta!!!!
  • klurifax

Ring banken! De kan se sånt du inte ser...

• klurifax
    Internettjänsten -
    Tillfälligt inloggningsproblem

För närvarande är det inte möjligt att logga in och utföra bankärenden.

Var vänlig försök senare.

Fel på vissa konton
    Det har uppstått ett fel på vissa av våra kunders konton. Felet innebär att dessa konton visar felaktigt saldo. Felet beräknas vara avhjälpt inom närmsta timman. Om du har några frågor, ring vår support
    0771-59 60 60.
  • Dinturiel

Jobbar på handelsbankens kundsupport och vi ser lika mycket som kunden ser. Spärra kortet och prata med ditt kontor. De kan reklamera den summan som fattas och då får de även veta vart pengarna gått. Och du kan polisanmäla.

• klurifax

Detta meddelandet fick jag nyss upp när jag försökte logga in på Handelsbanken!

• WhiteMoon

*phuu*! det måste ju gälla ditt konto!

• Dinturiel

Men felaktigt saldo har ju inget att göra med om kortet går att använda eller inte. Hade det bara varit att det stått fel på saldot hade hon ju fortfarande kunnat handla med kortet.

klurifax skrev 2007-09-07 18:21:22 följande:
    Internettjänsten - Tillfälligt inloggningsproblem För närvarande är det inte möjligt att logga in och utföra bankärenden. Var vänlig försök senare.Fel på vissa kontonDet har uppstått ett fel på vissa av våra kunders konton. Felet innebär att dessa konton visar felaktigt saldo. Felet beräknas vara avhjälpt inom närmsta timman. Om du har några frågor, ring vår support 0771-59 60 60.
  • klurifax
    Dinturiel skrev 2007-09-07 18:21:53 följande:
    Jobbar på handelsbankens kundsupport och vi ser lika mycket som kunden ser. Spärra kortet och prata med ditt kontor. De kan reklamera den summan som fattas och då får de även veta vart pengarna gått. Och du kan polisanmäla.
    Fast när jag jobbade på SEB kunde vi se mer info än kunden... kommande transanktioner och så...
  • klurifax
    Dinturiel skrev 2007-09-07 18:23:02 följande:
    Men felaktigt saldo har ju inget att göra med om kortet går att använda eller inte. Hade det bara varit att det stått fel på saldot hade hon ju fortfarande kunnat handla med kortet.
    Fast om man har felaktigt (negativt) saldo på kontot kan man inte betala om inte har kredit på kortet, eller?
  • klurifax

Fast jag håller med om att TS ska spärra kortet och så!!

Svar på tråden Handelsbanken... pengarna är borta!!!!