• Anonym (sexshoppa)

Bra sexbutik i Göteborg?

Jag och min kille tänkte vara lite busiga och ha en "sexdag" när vi bla. tänkte besöka någon/några sexbutiker i Göteborg. Ingen av oss har gjort det förut så vi behöver lite tips... Vet att det finns en del på Andra Långgatan... Men vilken skulle du rekommendera? Har de olika inriktningar? Vi är intresserade både av sexhjälpmedel och lite sexiga underkläder till mig...

Vill ha massor av tips!!!Flört

• Svar på tråden Bra sexbutik i Göteborg?
  • PuhGirl

Kondomeriet finns brevid gamle port med....

• Anonym (=))

Martins shop på andra långgatan, trevliga och hjälpsamma! stort som ett varuhus! =)

• Anonym (sexshoppa)

Tack för era tips! Ja, Martinshop är jag lite nyfiken på . Kondomeriet har jag varit på flertalet gånger men har aldrig sett det som en "riktig" sexshop...vet inte varför!Fundersam

• Anonym

Butiken Calore på Klädpressaregatan, nära Lilla Bommen är KALASBRA!!! Inte överdrivet "porrig" men avslappnad och trevlig personal och fullgott sortiment på allt!! Prova den!!

• Anonym (gillar seriöst)

Vill man ha en bra sexbutik går man till kondomeriet där är dom bra och seriösa till skillnad från många andra butiker som kan vara rätt äckliga med massa groteska filmer o runkbås, blää.
    Dom har en trevlig internetbutik också www.kondomeriet.nu 

• Anonym (beenthere)
    Greger01 skrev 2013-08-08 10:07:08 följande:
    Nyfiken på samma fråga. någon med mer uppdaterad information?
    Martin Shop skulle jag nog rekommendera i så fall.

Stort utbud av det mesta samt kunnig och trevlig personal.
    Väldigt professionella och man känner sig inte obekväm att prata med dom och ställa frågor.

Samt är det en seriös butik så det är ett bra segment människor där om ni förstår vad jag menar. Lixom inga snuskgubbar som står och kollar på snuskfilmerna utan helt vanliga människor som vill hitta hjälpmedel att krydda tillvaron lite med.

(Dock har dom en avskild avdelning för snuskgubbar där dom kan hålla på, men dit behöver man ju inte gå om man inte vill samt att den är avskild med säkerhetsdörr å grejor)
Svar på tråden Bra sexbutik i Göteborg?