• maria81

Vart hittar jag inspiration till en ryggtatuering?

Letar och letar på nätet.. Ska göra en tatuering som kommer att gå från bh-bandet och upp mellan skulderbladen. I stort sett hela området. Den ska vara svart och ganska kvinnlig men inte som en svart blaffa. Någon som vet vart jag ska leta?

mamma till Buspojkarna Jonathan och Elias *älskar*
  • Svar på tråden Vart hittar jag inspiration till en ryggtatuering?
  • Ancayv

Har du vart inne på bmeink.com och spanat?
    Där kan man få mkt ideér av att titta =)
    Lycka till!

• Melami
    Jii skrev 2007-09-11 22:35:12 följande:
    Jag tycker det finns många fina tatueringar på www.bigcitytatoo.se kolla där
    Adressen är fel, ska vara www.bigcitytattoo.se
    - Mamma till världens finaste hårdrockssessa född 060108 o bebbe i magen BF 15/10-
  • Nevada

Du ber tatueraren att måla upp något.
    Enkelt

- Beeing normal is simply a pose. And the most irritating pose I know -
  • cosmonova

Gör det väldigt ont att tatuera sig på ryggen? (över skulderbladen) Ska nämligen göra det i november Nån som vet?

• Nevada
    cosmonova skrev 2007-09-14 19:23:00 följande:
    Gör det väldigt ont att tatuera sig på ryggen? (över skulderbladen) Ska nämligen göra det i november Nån som vet?
     Kan inte tänka mig att det gör speciellt ont.
     Däremot gjorde det jävligt ont första sittningen av mitt projekt på ryggen.. (från röven och upp på halva ryggen)
    Annars är det nog inga problem
    - Beeing normal is simply a pose. And the most irritating pose I know -
  • Melami
    cosmonova skrev 2007-09-14 19:23:00 följande:
    Jag har bilder på mitt ryggprojekt i galleriet. Tycker inte att det har känts speciellt mkt alls faktiskt. Varken svank eller rygg. Men det är jätteinviduellt. Och så beror det mycket på hur man mår för tillfället oxå. Är man tex på väg att bli sjuk, har sovit dåligt osv så kan det kännas mkt mer.

Lycka till!
    - Mamma till världens finaste hårdrockssessa född 060108 o bebbe i magen BF 15/10-
  • mexisis

jag tycker deviantart är bra, skriv in tattoo i sökrutan bara,men man får bläddra lita för det finns en hel del skit med

världens vigaste man kröp in i arslet och försvann
Svar på tråden Vart hittar jag inspiration till en ryggtatuering?