Billig godis i Göteborg???
Hej är det nån som vet var man kan köpa billig godis i Göteborg???? skall ha barnkalas idag!
Hej är det nån som vet var man kan köpa billig godis i Göteborg???? skall ha barnkalas idag!
Vanligt lösviktsgodis på en vanlig mataffär är det väl normalt pris på?
4 Gott i Annedal (hållplats Brunnsgatan) har ganska billigt godis, tror det ligger på 5.90 el.6.90 hg(osäker på priset dock!). Å andra sidan är det den bästa godisaffären i stan, fräscht och påfyllt!
ICA Maxi förstås.... En annan bra affär är Gott-landet (?) tror jag de heter, finns i Allum och Kållered (samma hus som Gallerix, Duka.....)
Ska du ha kalas IDAG? Och har fortfarande inte köpt?
Vet inte vad butiken heter men på en tvärgata till Linnegatan(högt uppe på Linne men innan tintin cafe) i Göteborg ligger en godis affär. De har för 4.90 hg tror jag.
Skall googla o se om jag kan hitta vad den heter, iaf gatan.
aa tack lite stressad nu!
övre majorsgatan heter gatan...det är 3 gatan till höger om man kommer uppe ifrån linneplatsen. Godis affären ligger precis mitt emot lejonet o björnen o spårvagnen går precis bredvid. Det ligger även en secondhand affär bredvid. Har du kommit på Sveavägen så har du gått förlångt så att säga. Hoppas du hittar den eller ngn annan billig bra affär.