• Iorlover

begagnad pop overall från 05. Hur mycket?

Hur mycket kan man ta för en sån? Använd en säsong av ett barn?

• Svar på tråden begagnad pop overall från 05. Hur mycket?
  • Prego75

Det beror ju helt på vilket skick den är i, vilken modell det är och även färg och storlek - en overall i stl 62 brukar man ju kunna få mycket för, eftersom de knappt hunnit slitas, medan en overall i stl 98 ofta har hunnit slitas rätt friskt. Som sagt färg och ev. mänster spelar ju in. Är resåren under foten sliten? Dragkedjorna? Muddarna noppriga?

• Mandarin

Jag la ut min på köp och sälj skrev bud och fick 400 för den. En söm hadde gått upp ca 5cm inniuti och bannden som går under fötterna var uttöjda. STl 86

• Iorlover

Ok, inte jag sm säljer utan tänkte köpa en. Det är en 92 o ser o verkar ok ut! 400 är det för mycket eller är det ok?

• Prego75

Jag köpte en ny igår - hos P.op. Den röda med svarta dragkedjor från förra året - och gav 345 kr (ord. 695), så jag skulle nog inte begära mer än 200 kr för en äldre och använd modell.

• lurksmulan

Deras overaller har precis fått jättedåliga betyg i testet hos Vi Föräldrar, köp gärna tidningen och läs innan du bestämmer dig.

Mamma till Laban 050131 och Polly 070814
  • Iorlover
    Prego75 skrev 2007-09-08 16:40:57 följande:
    Jag köpte en ny igår - hos P.op. Den röda med svarta dragkedjor från förra året - och gav 345 kr (ord. 695), så jag skulle nog inte begära mer än 200 kr för en äldre och använd modell.
    Oj, såå billigt ja, då är den ju INTE värd 400!!

Tack för era svar!
  • 4 Före 30
    lurksmulan skrev 2007-09-08 16:42:04 följande:
    Deras overaller har precis fått jättedåliga betyg i testet hos Vi Föräldrar, köp gärna tidningen och läs innan du bestämmer dig.
    FEL deras bävernylonsoverall har fått det, som alltid... men de andra overallerna var inte med i testet..
    Alicia-99 Gabriel-00 William-04 och en liten Engla plan snitt 1/10-07
Svar på tråden begagnad pop overall från 05. Hur mycket?